Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

zaterdag 22 januari 2011

Lekker weekend!


Nog een blog voor ik aan het weekend begin. Morgen sla ik over maandag ben ik er weer. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend met hopelijk ook nog even de zon. Zo zoetjesaan begint hier echt het voorjaar in de lucht te komen. We worden al weer een paar nachten wakkergeschreeuwd door een uil. Echt grappig! Dat is elk jaar rond dit tijdstip. De duifjes laten zich ook al weer horen overdag en er worden hier complete oorlogen uitgevochten door rivaliserende merels. Leg ik mijn voederbord vol met lekkers en wat doen die merels? De hele dag knokken wie waar mag lopen. Ik zei al een keer: ga nou maar eten in plaats van vechten want straks is alles op"maar het helpt niet raar he?

Ik heb al 102 volgers en dat in 1 week, wat geweldig. Bedankt voor jullie enthousiasme. Voor dit weekend een hart voor jullie van mij (en natuurlijk voor aan de deur of zo). Ik heb deze gemaakt va een frame van ijzerdraad maar je maakt het jezelf makkelijker als je even een hart zaagt van een stuk MDF. Lekker bekleden met mos en een rand maken van bessen, noten en dingen die je nog hebt liggen. Als laatste een paar ranken hedera er omheen en voila!

Tot maandag!

Groet,

Makkie

12 opmerkingen:

  1. Prachtig hart, hoor Makkie! Je komt altijd met de origineelste ideetjes dus het is niet gek dan je zoveel succes hebt. Goed plan om morgen even over te slaan. Het moet geen verplichting worden. Daar had ik ook last van (zie m'n laatste stukje). Fijn weekend, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor de uilen ook al een paar nachten. Ik kan daar zo van genieten.
    Prachtig hart. Ik krijg zin om ook zoiets te maken.
    Goed weekend.
    Groetjes, Joni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hart. Als je het zo uitlegt is het een fluitje van een cent. Maar ik weet dat dat niet zo is. Hij is prachtig.
    En ja zoveel volgers in een korte tijd ik begrijp het wel.
    Geniet er maar van.
    Ik hoorde vanmorgen heel vroeg heel zacht ook wat vogeltjes.
    Als ik in de zomer op de camping slaap maken ze me wakker met dat gezang. Heerlijk.

    Jij ook een heel fijn weekend.
    Groetjes Briigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig hart.
    een heel fijn weekend meis.
    Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hier zitten de vogels 's ochtends ook te wachten op een stukje brood.
    Hier gaan de grote vogels er altijd mee van door.
    Je hart is prachtig gemaakt hoor.

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig dit hart!! Fijn weekend,
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi hart.... en 103 volgers.. jij gaat goed!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat toch altijd weer genieten hè, de vogels de natuur, héérlijk. Kan niet wachten oop mijn eerste kopje koffie in een beschut hoekje buiten in de zon1 Wat een mooi hart...ook een fijn weekend voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hartstikke leuk blog heb je, ben ook meteen volger geworden , jij ook een heel fijn weekend, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke blog doet volgen ;)een fijne weekend wens ik je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hart heb je gemaakt Makkie, (nu weet ik ook waar die naam vandaan komt)lijkt voor jou een makkie maar is voor velen zweten hoor:-) Fijn weekend en wat ben je ijverig dat je elke dag iets op je blog kan plaatsen, ik kom niet elke dag langs hoor...pff, kom nou al nergens aan toe:-) Fijne zondag..

    lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!