Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

zondag 24 april 2011

Museum en strand!

Vandaag gaan we met ons alle negen weg. Dat vind ik toch bijzonder!
We gaan eerst naar Corpus bij Leiden en daarna gaan we naar het strand. Wat zijn we gezegend met het weer! Ik vond nog wat leuke foto's die me aan strand doen denken. Ik heb de styling van de foto's gedaan, volgens mij heeft Jossy de Roode deze meiden gemaakt. Het is in ieder geval met stofverharder gemaakt.




Ik zie ze al flaneren aan het strand, net als wij straks gaan doen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne tweede paasdag!
Groet,
Makkie

12 opmerkingen:

  1. Erg mooi! Goed gevonden bij het thema strand!

    Ik hoop dat je morgen ook zo'n mooie dag zal hebben!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel, en geniet met zijn negenen. Al ben ik wel aan puzzelen wie dan die negen zijn..... Sorry ik weet het ik ben veel te nieuwsgierig. Maar zo'n zinnetje zet me aan het denken.. Niet vertellen hoor.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dit zijn poppetjes met pretex gemaakt, erg leuk!
    Hoorde dat het strandweer te wensen overliet gisteren, dus hoop dat je toch een fijne dag gehad heb, maar met z'n allen moet dat toch wel gelukt zijn lijkt me!
    Fijne tweede paasdag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik ook nog een kijkje ga nemen...heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh heerlijk naar het strand met zijn allen heel veel plezier helaas moet ik een paar uutjes gaan werken ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt vast een mooi paasweekend gehad, zo met elkaar.
    groet petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop day jullie samen een geweldige dag gehad hebben.
    Dat is genieten zo samen met elkaar op zo'n bijzondere dag.


    Lieve groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En? Genoten van de dag?
    Ik heb man en vader aan de bouwklus gelaten en ben wezen fietsen en een open boerderij dag opgezocht met de kids en moeder!
    Heerlijk!
    FF relaxen!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze 2de paasag, vast wel want het weer was echt heerlijk! Ik heb al je posten bekeken, was een tijdje niet geweest en had heel wat in te halen:-) Alles even mooi en leuk geschreven. bedankt voor het delen, ik haal er veel inspiratie uit!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, met z'n negenen! Dat en het mooie weer stond vast garant voor een fijne dag.
    Dank voor je lieve bericht op mijn blog. Ik heb er ook lang over gedaan hoor, om het haken zo in de vingers te krijgen. Maar als je wilt, m'n kussens zijn te koop via m'n Etsy webwinkeltje. De link staat op m'n blog. Ik heb The passion live ook gezien op televisie. Heel bijzonder voor Nederland!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's van pracht poppen.
    Het strand in Renesse was heerlijk.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!