Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

vrijdag 2 december 2011

Dag allemaal!
Hebben jullie al zin in het weekend?
Hier loopt het allemaal weer anders dan gepland. Gisteren werd Tim plotseling opgenomen in het ziekenhuis. Ik ben de hele dag bij hem geweest. Gelukkig keerde het tij in de avond zodat we rustig en zonder zorgen de nacht in konden gaan. Nu maar zien wat deze dag ons gaat brengen.
Gisteren is de meteorologische winter begonnen dus ik gooi er maar wat winterfoto's tegenaan vandaag.
Ik wens jullie een heel leuk en gezellig weekend met lieve gedichten en leuke surprises!


Naai een sjerp waar je met lettersjablonen letters op maakt. Dat staat erg mooi in een eenvoudige krans


Vul je oude schaatsen met wat winters groen



Maak panelen van canvas waar je met sjablonen en diverse soorten verf teksten op maakt


of maak een guirlande van een woord met mooie letters die je eerst in word afdrukt en daarna op een leuk papiertje overneemt

Groet,
Makkie

28 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor jullie dat Tim weer snel thuis is en jullie Sinterklaas kunnen vieren. Wij hebben een weekend van 3 verjaardagen. Mijn zwagers zijn 3 en 4 december jarig en mijn moeder 5 december. Sinterklaas vieren wij niet maar ik ben al aan het nadenken over de kerstdecoraties die na 5 december gaan komen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet zo een heel leuk begin van het weekend maar hopelijk komt met Tim vlug alles weer goed, ik wens hem heel veel beterschap.
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een schrik hoop dat je zoon gauw weer naar huis mag en het niet ernstig is.
    Maar met jou.....hoe is het meis???

    Leuke dingetjes laat je tussen neus en lippen nog zien......

    Beterschap hoor..
    Lieve groetjes
    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje,meis,.....hoop dat het snel goed zal met Tim en, het niet al te ernstig is, wat een schrik,....beterschap Tim en,voor jouw,Makkie,rustig aan,meis,.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ff schrikken, heel veel beterschap voor hem gewenst en hopelijk is het allemaal niet te ernstig. En dan heb je evengoed nog tijd voor zulke leuke creaties. Ik vind ze geweldig, echt heel fraai. Ik denk dat er wel iets voor me tussen zit, bedankt voor de inspiratie. Sterkte met alles en zorg ook een beetje voor jezelf.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat vervelend nu allemaal! Beterschap met Tim in ieder geval hoor! Leuke creaties laat je ons weer zien zeg, maar die schaatsen.... ik schaats nog zo graag ; ))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, dat is schrikken! Ik hoop dat Tim snel weer naar huis mag, hopelijk het is het niet al te ernstig en is hij 5 december weer lekker thuis. Heel veel beterschap!

    Je creaties zijn prachtig...met name de schaatsen!
    O wat jammer nou...helaas heb ik ze niet meer.
    Maar ondanks de schrik en de zorgen hoop ik dat een fijn weekend hebt.

    En alvast een fijne Sinterklaasavond!

    Liefs,Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wens Tim veel beterschap toe, hoop dat het niet al te ernstig is.
    Ik wens jullie veel sterkte met de zorg.
    veel liefs, Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh heel veel beterschap voor Tim hoor, hoop dat ie snel opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Makkie,

    Bedankt voor je berichtje. Jij bent ook een bezig bijtje zeg. Ik ga je zeker volgen. Ik ga zo nog even verder kijken op je blog met mooie plaatjes van gezellige hoekjes en tafereeltjes, heel erg mooi. Beterschap met Tim.

    Groetjes, Dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap met Tim en hopelijk toch een fijn weekend en sinterklaasfeest.

    Groetjes
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Makkie.
    Hoop dat het gauw wat beter gaat met Tim.
    Zo kunnen de dagen inderdaad ineens heel anders verlopen.
    Mooie foto's trouwens.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke ideetjes, ik bedenk dat ik nog van die ouderwetse friese noren heb liggen...

    Wat een schrik rondom Tim. Hopelijk gaat het nu beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte met en rondom Tim!
    en een goed,rustig weekend,
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hehe Makkie, geen leuk nieuws dit! Hopelijk gaat het beter nu! veel sterkte! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke tips en foto's wens je heel veel sterkte daar en een fijn weekend ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He wat akelig dat Tim in het ziekenhuis is beland gelukkig gaat het weer beter ......
    Mooie foto's hoor ... fijn weekend .....
    Groetssssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oei, dat is schrikken. Heel veel beterschap voor Tim.
    Ik vind je idee met de schaatsen geweldig!! Misschien doe ik er iets mee. Desnoods met mijn maat 40 schaatsen ;-)
    Groetjes en fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat akelig, beterschap voor Tim. Weer schitterende foto's.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zelf nog maar net weer op de been en dan je zoon in het ziekenhuis. Niks is erger dan dat je kind ziek is, ook al is hij groot. Hopelijk kunnen jullie er nog een mooi sinterklaasweekend van maken samen. Heel veel sterkte en een goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beterschap met Tim. Hopelijk mag hij weer snel naar huis.
    Goed weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is wel even schrikken; beterschap en sterkte toegewenst!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jee Makkie,

    Wat een week heb jij achter de rug. Ik ben blij om te horen dat het met Tim weer beter gaat. Heel veel sterkte & liefs,

    Madelief xox

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn dat het weer wat beter gaat, en dat jullie zonder (al teveel) zorgen de nacht door konden, maar schrikken zal het geweest zijn
    wens hem beterschap, hoop op een rustig weekend voor jullie
    geniet weer van je leuke ideetjes
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beterschap met Tim!! Hopelijk mag hij gauw weer naar huis.
    Leuke ideen weer, vooral die sjerp en schaatsen vind ik erg leuk.
    Goed weekend.
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je schaatsen wat een plaatje zeg.

    Heel veel beterschap voor Tim.

    Jij ook een fijn Sint weekend.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ach, hoe is het nu met Tim?? Beterschap meis!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!