Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

maandag 5 december 2011

Heerlijk avondje

Dag allemaal!
Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige post!
Dit weekend vierden we Sinterklaas. Gelukkig kon Tim er ook bij zijn! 
Het werd echt een heerlijk avondje. Wat geweldig om zo met je familie Sinterklaas te vieren. 
De stress van surprises maken, gedichten in elkaar flansen en cadeautjes bedenken, elk jaar is het hetzelfde liedje. Elk jaar roept iedereen hier: " Zo dat was echt de laatste keer"! en elk jaar zitten we weer met zo'n 25 man bij elkaar. En wat was het weer leuk! Het dichtgehalte had weer een hoog niveau en de creativiteit vierde hoogtij. Wat een surprises! Van erg leuk tot ontroerend.
Mijn nichtje Anouk had mijn naam getrokken. Ik heb haar wel eens laten zien toen ze in mijn atelier een stoffen taartje kwam maken.
Dit schattige kind is druk aan het knutselen geweest met snoep en koek.


Ze gunt me zo graag een vrijstaand atelier


waar Ha gezellig, de schoorsteen rookt!


Het atelier is opgetrokken uit pepernoten. Begeerlijk snoep vormen de daklijsten terwijl de dakpannen van bros speculaas zijn.


Ach, en kijk hoe gelukkig! Marinus en ik staan in de deuropening terwijl onze kinderen (de kikkers) om het atelier rennen.
Lief he zo'n nichtje! Die wil iedereen wel toch?
Ze heeft echt rekening met me gehouden, omdat ik zo graag snoep en (100 000 lijnpogingen ten spijt) een echte zoetekauw ben!
De schat!!!!!!!!
Uhhhhhhhhhhhh 


Mooi niet dus he! Het draak!

Gelukkig maakte ze het goed met het cadeau!


Omdat ik best wel van knuffelen hou.
En de afsluiter was ook heel lief!
...Mijn beste Makkie,
je blijft altijd mijn lieve tante Kakkie!
Ik hoor jullie denken.... lief? Tja das dan weer iets tussen Anouk en mij, maar neem maar aan dat het echt lief is!
Woensdag heb ik een echte kerstpost met de foto's uit de nieuwste EVA.
Voor wie nog sinterklaas gaan vieren een hele gezellige avond en voor iedereen een mooie start van alweer een nieuwe week!
Groet,
Makkie

15 opmerkingen:

  1. Zo, dat ziet er lekker uit en wat een vlijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een geweldig/heerlijk atelier heeft Anouk voor je gemaakt,echt super en, wat een heerlijke (cadeau) verwennerij,...fijn dat Tim erbij kon zijn,.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig huisje van koekjes en snoepjes en pepernoten,erg leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi atelier. Daar zitten wel een paar uurtjes in. Mooi kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha leg in een deuk hiero, echt leuk gedaan, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie op is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha geweldig! En wat knap gemaakt dat snoephuisje!! Die creativiteit heeft ze niet van een vreemde...
    Fijn dat Tim er ook bij kon zijn!
    Groetjes Karlina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk en lief!! heerlijk zo'n nichtje!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn dat je zo'n leuke sinterklaasviering hebt gehad, zeker met tim erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De creativiteit zit echt in de familie! Geweldig zo'n nichtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heeft je nichtje dat mooi gemaakt zeg, daar zal tante euh.....m.....akkie trots op zijn ;)
    Fijne avond,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat Tim op tijd weer naar huis mocht om Sinterklaas te vieren. En wat een leuke surprise heb je gekregen. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Makkie,

    Het talent moet in de familie zitten! Wat een mooi en heerlijk uitziend snoephuisje heeft je nichtje gemaakt! Je hebt ook prachtige cadeautjes van haar ontvangen. Bodylotion en douchegel komen altijd goed van pas!

    Ook vanavond een gezellige avond!

    Lieve groet van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk dat er ook eens iemand voor jou creatief in de weer was!
    Het ziet er snoepig uit , dat hans en grietje huis...
    en wat had jij van je suprise gemaakt?
    Fijne avond, groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een originele surprise, complimenten voor je nichtje! Leuk om te lezen dat jullie er echt een gezellig familiefeest van maken.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt echt een hele leuke en orginele suprise gehad en nog een lekkere ook!!!!
    Super lieve knuffelbeer wat een schatje je nicht dat ze zo n mooie suprise maakt voor haar lieve tante!!

    een goed begin van een mooie week ik verheug me nu al op de mooie kerstfoto s.

    Gr jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!