Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

zondag 24 juli 2011

Poezie op zondag

Heerlijk straalt ons ´t licht in de ogen
van des Vaders eeuwig huis.
Zelfs bij ´t allerzwaarste kruis,
toont het ons Gods alvermogen.

Laat uw licht dan ook hier stralen,
Reik verdwaalden steeds de hand,
Dat hen ´t pad van schuld en schand
hopeloos niet af doe dwalen!

Van oom JJ. B Senior

Utrecht 30/8/06


Heb je ook oude poëziealbums en wil je die graag laten zien? Leuk! 
Als we elkaar linken kunnen we van elkaars oude albums genieten. 
Het is voor mij de eerste keer dat ik deze link plaats dus ik ben benieuwd of het werkt.
Helaas, de link werkt niet. Wil je wel meedoen laat het me dan even weten. Ik plaats dan een direkte link naar je blog.

Fijne zondag!
Groet,
Makkie


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk die ouderwetse versjes ....
    Als ik op de link klik krijg is onbegrijpbare
    teksten ? ? ?

    Fijne zondag ondanks de nattigheid ..Gr.Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh wat mooi die oude poezie albums!
    Fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi versje! Ik heb pas een album voor mijn dochter gekocht, zoveel leuker dan die voorgedrukte vriendenboekjes. Alleen je link werkt niet helaas...
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het poëzie album van mijn moeder nog, en mijn 2 poëzie albums ook...gelukkig ♥ En nee, die link klopt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee de link werkt niet.
    Het idee is wel heel erg leuk.
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb nog wel een album, maar weet niet hoe het werkt met de link.
    Mooi die plaatjes en die mooie handschriften.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie teks Makkie!
    Gisteren is je neef bij ons geweest, hij gaat de foto´s van onze bruiloft maken, en ja... ik `heb hem gevonden´ via jouw blog!!
    Groetjes, Christianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk hoor maar hij werkt niet
    mooi als je er dan weer in leest
    nu zijn het allemaal vriendenboekjes
    ik vond een poezie album leuker
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wil wel meedoen, maar weet niet hoe? Je kan me ook even mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wil hier best aan meedoen .Ik zie wel een keer of het werkt en hoe natuurlijk .
    Lieve groet ♥RINI♥
    Ik ben voor het eerst op jouw blog terecht gekomen .

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!