Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

woensdag 22 februari 2012

Best wel heel erg leuk eigenlijk!

Dag allemaal!
Ik probeer vandaag mijn dead line te halen (wat me weer eens niet gaat lukken denk ik) bedenk ik me per ongeluk wat leuks! Dan denk ik altijd: zul je zien bestaat het al lang. Maar goed, het blijft heel erg leuk vind ik.
Ik ben voor EVA bezig met een lamp (je ziet het tegen die tijd (mei) vanzelf wel). Ik wilde de draad alleen niet zo elektriciteitsdraad. Zie ik plotseling mijn pot met punnikmannetjes staan. Ik ben aan het prutsen gegaan en het werkt! Als je de foto bekijkt weet je vast wel hoe het moet. En let vooral op de pijltjes in de foto! Die maakte ik met mijn nieuwe bamboo tablet. Het is ongeveer het enige wat ik er mee kan tot nu toe maar het begin is er zullen we maar zeggen.

  
En nu ga ik snel weer verder, ik heb nog zat te doen!

O ja nog een grappige foto van mijn laatste babyshoot. De baby van mijn nicht die ik de fles mocht geven! Ze heeft nog 8 broertjes en zusjes. Tja en je weet het he, ik ben dol op babys!


Ze heeft het neusje van haar moeder!


en het is net als een mensenbaby


Na het flesje lekker in slaap vallen....


En natuurlijk is mijn nicht stapelgek met haar!

Mooie dag verder!
Groet,
Makkie

23 opmerkingen:

  1. Je zal maar zo creatief zijn ; )) En wat een dot van een baby!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOOOOOO wat een dotje zeg. En wat een groot gezin hahahah. Prachtige foto.Succes met je deadline. Wat een goed idee zeg met dat punniken om die electriciteitsdraad. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatjeeeeeeeee zoiets wil je toch knuffelen uren lang hahahhaha fijne week en geluk met je deadline ....groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatten van babytjes! En wat een leuk idee om de elektriciteitsdraad mooier mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, even de tranen van m'n wangen vegen :)
    Gaaf idee die draad zo verstoppen!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh...ik wil ook zo'n baby!!!! Echt een schatje...Succes met je deadline...:o) Liefs Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. even mooi roze als de voorgaande baby'tjes he haha, ik moest wel lachen toen ik de foto's zag, wat een scheetje, met het bloemetje achter (of zit ie in het oor) gespiest :-)
    wat een oplossing voor dat lelijke snoer he, alles mooi weggewerkt,top ideetje
    Fijne dag nog
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, die foto vd baby...
    Ik had ook iets leuks gezien met een lamp, vind dit een goed alternatief!

    Groeten Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook zot op baby's ( we zitten ook met twee baby's in huis, vogeltjes in de steek gelaten toen ze nog in het ei zaten door de koude, net twee kleine dino's) Wat een ontzettend mooie foto's, ik zou er in jou plaats kaartjes van laten maken voor jarige feestvarkentjes :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat een schatje, zag gelijk aan de neus dat dit geen mensje was maar een varkentje, och wat lief, doe me denken aan de film Babe... En wat een leuk idee van dat punninken.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. aahhh wat een schatje ,hihi geweldige foto,s

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooow dat punniken,vroeger meters gemaakt pfff
    Ach ja de bayshoot zag ze al op FB zooooo lief

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige baby!! Zo lief, prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee dat punniken om een lelijk elektriciteitssnoer! Wordt vast een nieuwe trend!
    En een schatje hoor die baby.... dat neusje, lief!

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. aah wat een schatje!! en het punniken is echt een top idee zeg!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat punnikdraadje is een hele mooie oplossing. En ik denk dat de lamp vast heel erg mooi gaat worden.
    De groeten aan je achternichtjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee! Ik wilde voor onze oudste zoon een electrisch snoer in een touw omdat hij op de zeevaartschool zit. Vond ik wel origineel. Ik heb het echter nooit kunnen vinden. Toch kwam ik laatst op een hele leuke site voor als je eens wat anders wilt dan het gewone snoer. www.snoerboer.nl
    Misschien voor de volgende keer??

    Groetjes, Doety

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een dotje het varkentje,
    Ik ben zeer benieuwd naar hoe je de fotos van ons kindje straks in augustus helemaal in brocante sfeer gaat maken.
    als ze zo lief zijn als het biggetje gaat het vast helemaal goed komen.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach, wat een lieve babyfoto's! Totaal iets anders dan anders, maar zo ontzettend lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ps, heb je misschien een speciale bril voor mij? Ik moet soms wel 5 x een code intoetsen bij jouw reactie plaatsing, omdat ik soms scheel zie van de letters en het dus de hele tijd verkeerd invoer! ;-) Hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig baby snoetje en dan die mooie bloem achter haar oor.
    super leuk bedacht.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed bedacht van het snoer. Enne ben vandaag, was ook vandaag geopend bij je favouriete winkel geweest! Ja, ja, bij de Opslag geweldig om daar rond te kijken... Gaan we nog een keer heen. En dat kwam allemaal door jouw blog van een paar dagen geleden. Bedankt, groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!