Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

maandag 20 februari 2012

Boekenopruiming

Dag Allemaal

Ik ga wat boeken opruimen. Boeken waar jullie misschien wat mee kunnen. Ze zijn helemaal nieuw en gaan allemaal over quilten. Als je belangstelling hebt voor een boek laat je me het dan even weten?
Mooie dag!


Kaffe Fassett
Quilts in de zon (ned)


Pat Yamin 
One-patch scrap quilts (eng)


Marti Michell
Log Cabin ABC (eng)


Sara Nephew
Big Book Of Building Block Quilts (eng)


Ann Hazelwood
100 things you need to know if you own a quilt (eng)

Groet,
Makkie

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige boeken Makkie er zal vast iemand zijn die je er blij mee maakt..
    En je vorige foto,s van de prachtige baby zijn schitterend..

    Mooie week..
    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil het boek ´stunning finish ´wel ...kan ik jou met iets plezieren in ruil ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Makkie,
    Het boek One-patch scrap Quilts lijkt me leuk!
    Ik geniet erg van je blog, wat een geweldige ideeen heb je altijd! groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zou mij een groot plezier doen met het boek Quilts in de zon.
    Zeg maar wat je er voor zou willen hebben.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. one patch scrap quilt lijkt me super. Daar zou ik graag voor gaan. Kan ik je blij maken met een ander boek?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Makkie, Met plezier kijk ik regelmatig op je blog. Leuke, verfrissende en uitvoerbare ideen. Ook leuk om je projecten in de Eva te zien. "One patch scrap quilts" lijkt mij een leuk boek, in ruil voor iets uit Mozambique? Leuk idee om kleine Emmy in holland- en africa stijl te portretteren, mooi gedaan. Blijf inspireren en blijf geinspireerd. Gods zegen. Hartelijke groeten, Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Makkie,
    Je zou mijn moeder blij kunnen maken met het boek Quilts in de zon! Hartelijke groet, Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Makkie, mijn schoonmoeder zou je echt dol blijk kunnen maken met een van je boeken...gezien haar leeftijd is een ned talige text het best.
    Ik vind dat ze hem verdiend omdat ze altijd voor iedereen klaarstaat en haar hobby quilts laat liggen soms weken lang om een medemens dag en nacht te helpen!
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Makkie,
    Wat gewelidg dat je deze prachtige boeken weg wil geven!
    Ik zou het geweldig vinden om een van deze boeken te mogen ontvangen.
    Ben een beginnend Quiltster, dus er is geen specifieke voorkeur.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou graag het boek van Sara Nephew ontvangen en eigenlijk wil ik liever ruilen voor bijv. lapjes of eigen fabrikaat deco-zeepjes. Ik ben al een tijdje op zoek naar dat boek.

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!