Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

zondag 12 februari 2012

Hoera ik kan weer bloggen!

Dag allemaal!

Heerlijk ik kan weer bloggen! Dank je wel lieve Petra van Pleuntjes blog voor je hulp!
En nu kan ik ook niet meer wachten om jullie wat foto's te laten zien van snoeperige babytjes. Wat is het toch heerlijk om met deze kleine mensjes te werken.
(fotografie Marjan Laban)
                                                                                  (fotografie Marjan Laban)
                                                                                          (fotografie Marjan Laban)
                                                                                            (fotografie Marjan Laban)
                                                                                            (fotografie Marjan Laban)
                                                                                          (fotografie Marjan Laban)
                                                                                           (fotografie Marjan Laban)
                                                                                    (fotografie Marjan Laban)
                                                                                   (fotografie Marjan Laban)
                                                                                    (fotografie Marjan Laban)
                                                                                              (fotografie Marjan Laban)
                                                                                           (fotografie Marjan Laban)
                                                                      (fotografie Marjan Laban)
                                                                                       (fotografie Marjan Laban)
                                                                                      (fotografie Marjan Laban)
                                                                                    (fotografie Marjan Laban)
                                                                                             (fotografie Marjan Laban)
                                                                                     (fotografie Marjan Laban)
(fotografie Marjan Laban)
En morgen weer een creatief blog, leuk!
Heerlijk, ik ben er weer!

Mooie zondag verder!
Groet,
Makkie

34 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend schattig. Heerlijk, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Marjan, wat een prachtige foto's! Mijn vriendin is over 4- 6 weken zover! Dan hoor je het meteen van me! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende, lieve, ontroerende foto's en wat hebben ze een leuke mutjes op!!
    Succes met het 'opnieuw' bloggen!

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer bent! En wat een schattige foto´s!! Ik kan me voorstellen dat dit super leuk is om te doen!
    Geniet van je zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn dat je er weer bent en wat een heerlijke foto's ze zijn echt prachtig.
    gezegende zondag...
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooie foto's!
    Hoe krijg je het voor elkaar!
    echt heel mooi!

    groetjes Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een mooie foto's zeg! slapen ze echt overal doorheen? wat een enorme schatjes zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer kunt bloggen Makkie. Wat een lieve foto's!

    Fijne nieuwe week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OHhhhhh wat een allerliefste en schattige foto,s heb je gemaakt Makkie..
    Wat leuk hoe je de kleintjes aankleed...doe je zelf toch??
    Kijk dat hebben we moeten missen ben blij dat je er weer bent meid!!

    hart, groetjes
    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's. Het was het wachten waard. Wat zullen de mama's en papa's blij zijn met deze foto's. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je er weer bent.

    Geen idee waarom je geen foto's kon plaatsen, en hoe het opgelost kon worden.Misschien als je het verteld, dat anderen er ook iets aan hebben?

    Is maar een idee hoor!

    Schattige baby's zijn het! Mooie foto's!!

    Fijne week.

    Kiefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto s en fijn dat er weer bent.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de foto's met open mond zitten bekijken! Wat geweldig. Ik zou willen dat ik zulke mooie foto's van mijn jongens had....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijke foto's heb je weer. Mooi om al die kleintjes te zien.
    Jammer dat je die van ons nooit hebt kunnen doen. Deze foto's zien er echt veel leuker uit dan de foto's die wij aan de muur Hebben hangen.
    groetjes Gertiena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Wat een originele settings gebruik jij! De bovenste pot hadden wij vroeger als zoutpot, hoop maar dat deze groter is als de onze, anders is het een héél klein babietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's van deze prachtige schepseltjes. Heel bijzonder.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ongelofelijk, wat maak jij een prachtige foto's zeg. Ben zo onder de indruk. groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend mooi! Geweldig...
    Groetjes, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een Geweldige PRACHTIGE foto's Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAAAAW, Anne Gedes heeft er een geduchte concurrente bij. Wat ongelooflijk knap en leuk! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn dat je er weer bent...en wat een super mooie foto`s! Jij kan ook alles hè:-)

    Liefs en fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een pracht plaatjes.
    En id anne geddes mag wel uitkijken.
    Ze zijn zo lief die slapende baby's.
    Uren kun je naar ze kijken.

    Fijn dat je er weer bent.
    Groetjes en een fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, in de eerste plaats GEWELDIG, die foto's. ALs moeder van 2 kinders die zeer onrustige babies waren, vraag ik me het volgende af. Hoe krijg je ze slapend op de foto? en vooral gaan ze in die houding op de foto slapen? Of zijn het hele rustige babies? Hoeveel tijd trek je voor zo'n sessie uit?
    Nou ja ik zei al dat mijn kinderen heel onrustig waren als baby (1 was een huilbaby van de buitencategorie, nu is het een heerlijk mannetje hoor, toen ook, maar hij wist het goed te verbergen), dus die foto's: heerlijk om te zien, maar ook heel verbazingwekkend voor mij.

    gr Dieuwke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oohh wat zijn ze leuk....geweldig om te zien! Maar wat ik me nu af vroeg..als je net een fotosessie hebt...en op dat moment zijn ze alleen maar aan het huilen, ga je dan nog een keer terug? toch niet te doen als je er een eindje voor moet rijden! en wie weet ga ik je nog een keer benaderen als alles goed blijft gaan en ons kindje geboren mag worden!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel erg leuk om deze foto's te zien. Ook omdat ik vanaf september ook mijn eigen fotobedrijfje gestart ben en me voornamelijk richt op zwangerschap en newborn! Mijn moeder is al tijden druk aan het haken en breien voor mutsjes e.d. speciaal voor de newbornfoto's, dus helemaal leuk om het hier ook te zien! Erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. welkom terug en wat een heerlijke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een doddige foto's!!! :-)
    Ze zien er zo vredig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Marjan,

    wat een prachtige foto's! Ik vroeg me af of en hoe ik contact met je kan opnemen, want ik zou erg graag ook zulke foto's willen laten maken van onze baby (eind mei verwacht)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. WAT EEN MOOIE FOTO'S!!
    DAT ZIJN ECHT PRACHTIGE FOTO'S!!

    FIJNE DAG,,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hee ik had deze post helemaal gemist, wat een prachtige foto's Marjan, in nostalgische vintage stijl waar we van houden, wat een hartverwarmertjes die kleintjes he, geweldig om te zien
    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooooh, wat een heerlijke foto's! Om naar te blijven kijken. Laat staan als het je eigen kindje zou zijn. Echt geweldig. En alle mama's bedankt ook dat we mee mogen genieten.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige foto's maak jij van die heerlijke kleine mensjes, en zo lief zoals dat ene kindje met een glimlach op zijn/haar gezichtje ligt. Echt je roeping gevonden met deze fotografie! Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Om stil van te worden...prachtig!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!