Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

maandag 19 december 2011

Bijzondere broodplanken

Bij de Opslag (klik) (je weet wel mijn favoriete brocantewinkel) verkopen ze broodplanken in allerlei soorten en maten. Je kunt ze natuurlijk gebruiken als broodplank maar het is nog leuker om er een andere bestemming aan te geven. Met een paar planken heb je al snel een sfeervolle hoek gemaakt.












Ik hou van de robuuste uitstraling van het hout, vooral als er scheuren in zitten.
Nou meiden ik zou zeggen kom naar de Opslag, en als je dan toch in de buurt bent, hier is de koffie altijd bruin, je bent van harte welkom!
Fijne avond!
Groet,
Makkie

18 opmerkingen:

  1. Ja de opslag, het lijkt me een wereldwinkel. Woonde ik maar even dichterbij en een kopje thee drinken bij jou zie ik ook wel zitten. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nu al in mn agenda aan het kijken welke dag ik naar de opslag kan gaan!! ziet er super uit!
    fijne avond,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien morgen ga ik al kijken bij de opslag. Junior is vandaag ziek thuis, maar hij voelde zich vanmiddag alweer iets beter, duzzz....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk, gaaf idee weer.

    groetjes
    Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi hoekje is het geworden Makkie! Zijn het jouw opa en oma op de foto?

    Een gezellige nieuwe week & succes met de kerst voorbereidingen!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elke keer ben je weer verrassend. Heb het adres genoteerd, leuk als we in de zomervakantie die kant op gaan. Alhoewel we een andere bestemming hadden geprikt. komt misschien nog eens van pas.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word er een beetje hebberig van......maar de opslag is helemaal niet in mijn buurt....dus geniet ik van jouw hoekjes..
    Heb vorige week een broodplankje nog in de kliko gekieperd...spijt!!!

    geweldige foto's ik geniet zo!!!

    Dag Makkie....lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke hoekjes heb je gemaakt! Jammer dat de opslag zo'n eind bij ons uit de buurt is, anders wist ik het wel...

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat ben je een kuntstenares met oude spulletjes! ik vind het een droomhoekje, petje af!
    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke plaatjes weer. Die lampjes(?) in die kopjes zijn erg mooi. Ja, he en dan straks zowat 700 dames op de koffie, hi, hi.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. als ik ooit heel ver uit de richting van mijn huis ben kom ik zeker aan..........Enne bij de efteling/beekse bergen in de buurt en heel veel leuke tweedehandswinkels dan staat hier ook de koffie klaar..........

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Makkie, ik ben toevallig gisteren bij De Opslag geweest. Samen met m'n schoonmoeder, die houd er ook wel van. We hebben onze ogen uitgekeken ('t was even een uurtje rijden, maar de moeite zeker waard). Jammer dat ik je adres niet had anders was ik zeker langs gekomen voor een bakkie. Wie weet.... Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi vooral de laatste vind ik een plaatje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och Makkie, de plannen voor vandaag zijn alweer veranderd... een zieke thuis (Jr.), dus we gaan even naar Zutphen. Als er dan iets is kan Fleur, die nog wel bij hem is, ons zó bellen en in 10 minuutjes zijn we er dan weer! Maar ik houd het in de gaten hoor, als we weer gaan laat ik 't wel weten, zien we dan wel!! Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk idee en een mooie tip van de opslag,helaas voor ons een beetje uit de buurt maar wie weet ooit als we een keertje in de buurt zijn.Lieve gr van ons,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Makkie met de gouden handjes :-)
    Supermooi gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super idee met deze planken, zo mooi met die twee oude kopjes en sfeervolle kaarsjes.
    Groeten Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!