Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

En wie gaat er mee?

     Dag Allemaal!
Hebben jullie al zin in het weekend? Ik wel! De eerste week na de vakantie zit er al weer op dus voor mijn gevoel is het ook echt weekend. Vanmiddag komen er eerst weer vier meiden op naailes, leuk! Zaterdag is er hier een rommelmarkt dus das ook leuk!

Gisterenavond heb ik een naam getrokken. Fenny van Fietje Meut, ga jij mee naar de beurs In Hardenberg?
Ik had graag iedereen mee willen nemen die mee wilden maar helaas kan dat niet. Er komen nog meer beurzen dus wie weet.
Voor het weekend heb ik nog wat inpakinspiratie (is dat een mooi bedacht woord of niet?)

(klik op de foto's om deze beter te bekijken)


en ook nog een foto uit mijn archief.

Dat ga ik de komende tijd vaker doen, een foto uit de oude doos laten zien.
Fijn weekend!
Groet,
Makkie

7 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier op de beurs en wat een parchtige (laatste) foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! jippie!!! gewonnen!! helemaal niet verwacht! :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier!!
    gefeliciteerd Fenny!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi marjan, wat een leuke foto's maak je toch altijd. ik merk aan mezelf dat ik dan vaak denk; oe dat dingetje wil ik ook graag hebben of maken, omdat het er op de foto zo leuk uitziet.
    nu heb ik eens wat thuis opgezocht en leuk neergezet, zodat ik mn eigen spulletjes ook wat meer ga waarderen.. bedankt voor je inspiratie!!
    fijn weekend, heerlijk zo'n beurs!
    (maar volgens mij is het Hardenberg);)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wens jullie heel veel plezier op de beurs!
    Wat een mooie ingepakte kadootjes Makkie. Ik vind het altijd leuk om zelf in te pakken, omdat ik er altijd wat bijzonders van wil maken.
    Fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier samen en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo is de verpakking al een kadootje...

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!