Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

zondag 7 augustus 2011

Poëzie op zondag

Rotterdam 24 juli 1903

Lieve Coba,
achter struikenheg verscholen
bloeit steeds aan een stillen vliet
Het onwerkbaar ?? daar verscholen
Hemelsblauw vergeet mij niet
Vriendschap biedt uw in dit blaadje
In uw album hartelijk aan
met de reine hartebede 
Dat het uw steeds wel moog gaan

Ter herinnering aan uw vriend
H Werner



Johanna van Veelteveel (klik) stuurde een foto van een poëziealbum van haar. Leuk Johanna!


Alweer een nieuwe week. De tijd vliegt voorbij. Ik hoop vandaag even bij jullie te komen buurten. Ik neem het me elke keer voor maar voor ik het weet is de dag al weer om. Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes!

Fijne dag!
Makkie

Pierelantijntjes (klik) doet ook mee!
Wil je ook meedoen? Laat het me weten dan plaats ik hier de link.

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig versje Makkie.
    Het onderste album doet mij denken aan mijn eigen album. Ik heb er dezelfde plaatjes in.
    Ik doe vandaag ook mee aan poëzie op zondag, ik vind het echt een leuk initiatief!
    Fijne zondag verder,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, jammer dat mijn album zo is, maar helaas, ik blijf hem toch bewaren.
    Af en toe haal je de meisjes nog eens voor je die er in schreven en waarvan sommigen al zijn overleden.
    Het andere album is al van ver voor mijn tijd zo te lezen. Is een mooi vers en ook een prachtig album.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor,ik heb de mijne ook nog hij is alleen niet zo oud.
    Ik koester het

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om die albums te zien! Die van mij is helaas ooit eens nat geworden en plakt helemaal aan elkaar, zo zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi versje. Ik zal binnenkort eens op zoek gaan naar mijn album.
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!