Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

maandag 15 augustus 2011

Heel eenvoudig, heel leuk!

Dag allemaal!
We hebben een heerlijk druk weekend gehad. Bedankt voor al jullie felicitaties!
Vandaag hou ik het verder kort. Ik heb afgelopen week een schilderij op een plank gemaakt wat erg leuk is geworden. Aangezien mijn tekenkunsten van zeer laag niveau zijn heb ik gebruik gemaakt van bestaande figuren.
Ik heb eerst een plank geschilderd in twee kleuren. De groene kleur heb ik zo dik opgebracht dat ik het houten meisjesfiguur gewoon in de verf heb gedrukt, evenals de bloemetjes. De verf heeft voldoende kleefkracht.
Daarna heb ik de takken erop gezet met bruine verf. Het uiltje (Xenos) en de blaadjes heb ik er opgeplakt.
Een toepasselijke tekst stempelde ik er als laatste op. Leuk cadeautje of niet dan?
Ik wens jullie allemaal een hele fijne week met voor elke dag wat geluksbloemetjes!
Groet,




Makkie

13 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Je moet maar op het idee komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! En waar kun je zulke leuke figuren kopen? ( poppetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gemaakt zeg! Zo'n kadootje zou ik wel willen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heel geslaagd en creatief cadeautje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je dit mooi gelukt en ik vind het ook zo heel erg mooi omdat het gewoon helemaal waar is :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig zeg! Was het veel werk?

    Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit leuk zeg en wat een goed idee!!
    Ziet er echt heel profie uit hoor.


    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er wel heel erg leuk uit! Super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Makkie wat is dit leuk zeg, heel vrolijk! En volgens mij helemaal niet zo eenvoudig als je zegt... Waar krijgt het een plekje?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Makkie,

    Jij bent echt een multitalent. Wat is het mooi geworden!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk gemaakt en prachtige tekst .....en je tekenkunst niet mis mee.... fijne week groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!