Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

donderdag 17 november 2011

Als ik kon vliegen.....

Willen we niet allemaal wat te dromen hebben? Als klein meisje droomde ik er al van om prinses te zijn. Het kinderlijke beeld wat ik had van een prinses: altijd op mooie Barbieschoentjes rondlopen met de prachtigste baljurken aan, leven in een wereld waar het hoe dan ook goed komt en waar je altijd lang en gelukkig leeft.
Als je ouder wordt pak je andere dromen op. Dromen die soms wel, soms niet uitkomen.
Toen ik nadacht over mijn dromen kwam ik tot het besef dat de dingen waar je niet over droomt juist het meest dierbaar zijn. De huis- tuin en keukendingen waar je vaak achteloos aan voorbij gaat.
Een knuffel van je kind, een wandelingetje met de hond, een eekhoorn in je tuin, die speciale blik van je man, zomaar dat lieve mailtje....
Het echte leven zeg maar waar geen droom tegenop kan.
Je kunt soms zo druk zijn met dromen en die proberen uit te laten komen, dat je je plotseling bedenkt:
Hee, ook zonder dromen hou ik genoeg over! Je kunt van alles najagen maar kijk eens wat er nu op je pad komt en geniet ervan!
Just that simple! 
Soms moet je dromen opgeven, soms komen dromen uit, maar in de tussentijd ga ik genieten van de dingen die zomaar als een cadeautje gebeuren.

(Ik ben overigens geen prinses geworden. Pjoew.... gelukkig    hoef ik ook geen kikkers te kussen en zo!)
Ik ga jullie vast een fijn weekend wensen, morgen ben ik er niet, en dan niet en dan niet.
Tot maandag!
Groet,
Makkie

NB Het schattige papier wat ik gebruikte voor dit scrapje is van Jack 'n Jill.
Het tekstje bedacht ik zelf.

(klik op de afbeeldingen om deze te vergoten)




Groet!
Makkie

Zojuist kwam dit artikel onder mijn aandacht
http://www.mediafacts.nl/artikel/5191_Arjan_Lock_Eva_events_zitten_altijd_
Nou dan voel ik me best trots.
Ik bof dat ik voor zo'n prachtig blad mag werken!

15 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven Makkie, ik ga ´m eens even laten bezinken... goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gelukkig dat je geen prinses geworden bent! stel je voor ... alle ogen van het land op je gericht en maar roddelen! geniet van wat je bent en wat je hebt (en dat doe je!) liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje.
    Fijn weekend en succes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige tekst. Ik hoop dat je binnenkort tijd vindt om mijn mailtje te beantwoorden. xxx Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pff kikkers kussen, vind ze leuk als ze in de vijver zitten, maar ik kus liever mijn man en kinderen haha
    de tekst is er weer 1 die tot nadenken stemt, prachtig !!
    heel veel plezier met die 800 dames, pffff wat een gekakel zal dat zijn, tutende en suizende oren, en al wat meer, maar dat heb je er vast voor over
    Mooie dag gewenst!
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Makkie,

    Goed geschreven hoor, het zijn de kleine dingen die het doen, en tevreden te zijn .....
    Ik las van je EVA weekend, heel veel gezelligheid toegewenst.....
    Mag ik je het allerbeste toewensen, met een warme groet van Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie tekst, Makkie, een vol waarheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie quote! Echt heel goed bedacht. Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt weer, ik ben echt verliefd op die papiertjes!
    En je blog is zo waar, de laatste jaren ben ik me dat eens goed gaan beseffen.
    De kleine zo gewone dingen die het doen, het klopt helemaal!

    Groetjes, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Makkie!
    Ik probeer daar ook iedere dag even bij stil te staan.
    Het geeft een hoop rust!
    Fijn weekend!
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet maar fijn van al het kleine en grote "moois"om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal mee eens, niets aan toe te voegen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super, ik kan me helemaal vinden in je tekst !
    groetjes esther
    www.sensemaison.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn lief noemt mij vaak prinses. En zo voel ik me toch stiekem heel veel een prinses, terwijl ik het toch niet ben... lief hè??

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!