Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

dinsdag 1 november 2011

November

De maand waarin velen geïnspireerd worden


De maand van gezellig binnen


De maand dat de drankjes weer warmer worden


en de kachel weer brandt


De maand van mijn verjaardag


die sinds een aantal jaren als een hele bijzondere dag wordt gevierd


Ook de maand waarin Fred plotseling weer de huiskamer bewoont


 (de stakker heeft de rest van het jaar nogal wat te verduren van de muizen die het blijkbaar leuk vinden om kleine hapjes Fred te eten zo nu en dan).


en een maand om dankbaar te zijn voor alles wat goed was! Ook als het soms niet helemaal ging zoals ik gehoopt had.


Groet!
Makkie

25 opmerkingen:

  1. Gezellige post met mooie plaatjes... Toch ga ik nog lekker even naar buiten nu, het is prachtig weer!
    Fred ziet er schattig uit!

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach die arme Fred en het is nog wel zo'n lieverd. Hoe durven die muizen............!

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. November is inderdaad een mooie maand! En wat een mooie post zeg! Jouw verjaardag zal ik niet snel vergeten! Verjaar ook diezelfde dag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig logje! Onze oudste zoon is op dezelfde dag jarig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja november ik ging eens denken en ja ik vind november een goeie maand ........ december iets minder met al die feestdagen met verplichtingen
    hier en verplichtingen daar nee dat is niet mijn
    maand ....... mooie plaatjes trouwens ....

    Groetssssssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie post met sfeervolle plaatjes! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik krijg al helemaal zin in november. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sfeervolle plekjes bij jou..... daar past Fred helemaal bij hoor(wat een leukie).
    Ik wens je maand toe met vele mooie momenten.

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. November is inderdaad een hele mooie. gezellige maand. Onze dochter is ook 10 november jarig. We zijn nu al druk bezig met kadootjes kopen.....
    Wat een lieverdje is Fred zeg. Hoop dat de muizen hem niet helemaal op gaan peuzelen als ie weer naar de opslag moet.
    Fijne avond,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach arme Fred, waarom laten de muisjes hem niet gewoon met rust, maar hij mag er evengoed nog zijn hoor, wat een leukerd !

    November vind ik een mooie maand, maar sinds vorig jaar ook een maand van dierbare herinneringen, zo bijzonder zoals wij het ziekbed en afscheid van mijn broer mochten ervaren, iets om met dankbaarheid op terug te mogen kijken.

    ik wens jou een hele mooie verjaardag toe
    lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk al die huiselijkheid. Ik denk dat we op dezelfde dag jarig zijn. Arme muis, kan ook mot zijn die leveren ook zulk werk. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en de maand dat zoonlief 13 wordt, hopelijk zijn geluksjaar hihi En ik vind Fred wel een beetje zielig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Makkie.
    Wat heb je toch een leuk tintje aan de maand november gegeven. Leuke teksten met mooie foto's.
    Ik vond november altijd de langste saaiste maand.
    Fijne avond.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat mooi Makkie en zo sfeervol gemaakt, zo krijg ik ook helemaal zin in november:)

    fijne dag!!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. November is mijn lievelingsmaand (zo zie je maar weer Marga, het kan verkeren...) en ik ga er ook echt van genieten. Wetend dat de winter nog lang kan duren en we het dan weer snel zat worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Makkie,

    Gezellig dat Fred er weer staat :-)! Ik ga hier ook maar eens wat vrolijke versieringen tevoorschijn halen!

    Fijne dag vandaag,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi geschreven en prachtige illustraties!
    Een fijne novembermaand toegewenst en dank je wel voor het reageren op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie woorden op deze dankdag!
    En wat een heerlijke Fred met afgekloven oren ;-))
    Het is wel een heerlijke maand om jarig te zijn, geniet van alles wat we 'krijgen'
    Lieve groet, Hannie
    Ps. ik ben idd. super blij nu de vloer eindelijk ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Makkie, mooie foto's! Ik zie ook net je gedicht over de herfst, wat leuk!! De herfst is mooi hè!! Groetjes,Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Makkie-De herfst is mijn geboortejaargetijde-ik hou van paddestoelen en van al het moois uit het bos. Mij maak je daar gelukkig mee. En november is de verjaarmaand van ons kind. Dus ook bijzonder. En je plan van de 14e is heel leuk! Ik ga kijken of ik kan ivm extra werken. Mooie herfstdag toegewenst en tot hoors-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Makkie wat een mooie november post.
    Gelukkig giert de wind nog niet om het huis en is het zelfs zacht voor de tijd van het jaar.
    De achtste november wordt mijn kleindochter 8 jaar.
    Voor mij is november dus ook een geweldige maand.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke foto's en die 2 popjes zijn echt nostalgie voor mij, die breide mijn moeder altijd.Ergens zwerven ze hier nog op zolder.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!