Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

woensdag 23 november 2011

Van taartrand naar kerstboom

Dag allemaal!
Even snel nog een ideetje voor de woensdag. Maak van drie ronde taartranden een kerstboom. Voor het vouwen maak je gebruik van de foto's en voor de rest boor je je eigen creativiteit aan. 
Ik ga zo aan de fotoshoot beginnen. De kaarten zijn dus eindelijk aan de beurt. Het ziet er heel leuk uit! Ik ben alleen bang dat ik niet alle kaarten in beeld krijg. Ik ga heel erg mijn best doen om er in ieder geval zoveel mogelijk op te krijgen.
Ik wens jullie weer een hele fijne dag!



Bovenste deel: dubbel vouwen en dan 1 deel vouwen naar middenlijn


Daarna het andere deel eroverheen vouwen


Tweede deel: dubbelvouwen en nog eens dubbel vouwen


Derde deel vouwen zoals op de foto


Groet,
Makkie

PS Ik heb weer eens veel te gek gedaan. Ik moet de rest van de week en ws een deel van de volgende week plat. Ik weet niet of ik kan bloggen. Ik kan wel met mijn laptopje gezellig bij jullie aankomen eindelijk!
Misschien dat ik elke dag een foto van vorig jaar kerst kan laten zien en anders tot volgende week een keer!

23 opmerkingen:

  1. Wat vervelend een week plat ,maar al kan jij niks ,je gedachten gaan toch gewoon door .Dus wie weet wat een super ideeén we van te zien krijgen na zo'n weekje "nietsdoen"

    sterkte (want het is natuurlijk helemaal niets voor jou zomaar liggen)

    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och och Makkie toch.. veels te gek gedaan, tja, het stuitert ook van je blog. Nou, gewoon maar plat dan, en schrijf het maar van je af hoor!;)
    Sterkte ermee..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. iets teveel van jezelf gevergd.. ik ken het helaas.. geef je er maar aan over dat heeft je lijf nu echt even nodig!
    sterkte en liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte meis, en ECHT rustig aan doen hoor, niet even snel toch dit en dat.....jaja makkelijk he, hihi. Kan ik ook niet hoor maar ja, wat moet...moet.

    Groetjes....en je kerstboom is lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He wat vervelend. Even pas op de plaats dus. Laat je maar eens lekker verwennen en met je laptop bij de hand heb je de hele wereld binnen bereik. Sterkte.

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk die kerstboom,
    heel veel stertke,het is niet niks om een week plat te moeten liggen en helemaal niet voor een moeder.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat rot dat je plat moet, dat klinkt niet goed! Hopelijk ben je gauw weer lekker op de been. bedankt voor deze megatip weer, erg leuk om na te maken!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kerstboom is weer een superidee!
    Wat erg dat je plat moet, ik wens je veel beterschap, zorg goed voor jezelf!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Makkie,

    Leuke kerstboom!!!!
    Minder leuk dat je plat moet, maar luister goed naar je lijf hoor!!!!!! Dan maar even een paar dagen geen blogje, al zal ik dat wel missen....

    Rustig aan, ik denk aan je!
    Lieve groetjes Maartje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee heb je weer. Wij kunnen voorlopig even vooruit hoor, rust jij maar even lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super idee weer! Ik heb afgelopen weekend je gehaakte kerstballen gemaakt....niet zelf gehaakt maar gehaakte kleedjes van de kringloop gebruikt.....als je zin hebt, kijk even op mijn blog; ik ben benieuwd wat je ervan vindt!
    Heel veel beterschap en rust gewenst!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. helemaal in de ban van de kerstboompjes, doe maar rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. sterkte met liggen! gelukkig kun je met je laptop de tijd verdrijven, maar het is geen pretje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Makkie, nou sterkte met platliggen (gelukkig hoef je je gedachten niet stil te leggen!) en hopen dat je gauw weer opknapt. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hé: STERKTE! Valt volgens mij voor jou heleMAAL niet mee om plat te moeten - de energie danst gewoon je blog af! Aan de andere kant: soms zijn het juist die momenten van even-stilgezet-worden die je juist weer dichter naar Gods hart trekken. Volgens mij zullen er vast nog mooie momenten van het Eva-weekeind binnenkomen terwijl je daar zo ligt. Ondanks alles: pik de knipoogjes van God op en geniet ervan!
    Liefs,
    Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja en wel blijven liggen hè. Kun je ondertussen weer wat leuke dingen bedenken en mensen mailen en zo. Dit boompje is heel erg crea. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee, dit kan ook wel met van die kleine taartrandjes, voor op een kaart. Ga het meteen proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend leuk gedaan. Rust nu maar lekker uit! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kerstboompje heb je gemaakt ..... en nu in je bedje toch ff te druk geweest afgelopen tijd .... laat je maar lekker verwennen en tot gauw ... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat heb je nou weer uitgespookt? doe maar even rustig aan hoor, hoor je wel weer voorbij schuiven!
    Leuk kerstboompjes heb je weer gemaakt, heb ze allebei(ook je vorige post) opgeslagen, ga ik zeker maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel sterkte en lekker uitrusten.

    Heb de kerstboom al uitgebrobeerd en voor mij is het de ideale kerstkaart geworden.
    Dus dank je voor het ideetje.
    Laat ze wel zien als ze klaar zijn. Duurt wel even eerst nog een kerst markt op 14 dec.

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Makkie,

    Leuke kerstboom, zo eenvoudig en toch zo leuk!
    Sterkte met het plat liggen, genieten van de vele blogs en je lekker laten verwennen. RUSTIG AAN!!! ♥ Dinaz

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!