Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

vrijdag 4 november 2011

Klein feestje

Dag allemaal!
Deze week stond mijn teller op 500 volgers (haha alsof ik het over een sekte heb ofzo).  
13 januari wist ik nog niet wat bloggen was, heel onzeker stapte ik bloggersland in. Vanaf die tijd is het direct in een stroomversnelling gegaan. Nu is het zelfs zo erg, dat als mensen vragen wat ik doe, ik er steevast bij vertel dat ik enthousiast blogger ben. Vanmorgen dacht ik nog eens na over dat woord enthousiast. Het is niet zo dat ik elke dag post, ik kom er niet aan toe om iedereen trouw te bezoeken, ik ben wat dat betreft dus ook niet een voorbeeldige blogger maar wat is het dan wel? In de eerste plaats vind ik het enorm belangrijk om de vreugde die je zelf in iets beleeft te delen. Ik heb creatieve genen gekregen (ja echt ik word er wel eens gek van) maar ik beleef daar zoveel lol in dat ik het liefst zou willen dat anderen dat ook zo ervaren. Gewoon iets moois maken waar je direct resultaat van ziet. We zijn zoveel bezig met straks. Een opleiding om straks werk te krijgen, sparen voor later, oefenen voor een uitvoering met kerst, een behandeling om je straks wat beter te voelen, inschrijven om straks een ander huis te krijgen, allemaal straksdingen waarvan je nog niet weet hoe het uiteindelijk gaat worden. Ik merk dat het fijn is om ook dingen te doen die direct resultaat laten zien. Het geeft een goed gevoel, je bent trots op wat je gemaakt hebt, je geeft het weg of zoekt er zelf een leuk plekje voor, maar op dat moment word je er blij van. Het lijdt je af, verzet je gedachten en komt er achter dat je meer kunt dan je denkt. Vooral als je in een sleur zit, als je even denkt dat deze dag vast nooit voorbij gaat of last hebt van je lijf zijn dat de dingen die je door een dag heen kunnen trekken. Natuurlijk is dat maar een onderdeeltje, het is heerlijk om scheppend bezig te zijn, elkaar te ontmoeten, leuke dingen maken voor een goed doel, met een vrouwenvereniging aan de slag te gaan, je huis gezellig te maken met zelfgemaakte dingen, cadeautjes te maken en wat al niet meer zij.
Verder vind ik het jammer om mijn ideeën voor mezelf te houden. Voorop gesteld dat het meeste al eens is uitgevonden probeer ik toch mijn eigen draai aan iets te geven. Ideeën ontstaan soms ook zomaar spontaan, te pas en te onpas. Dat werkt nou eenmaal zo bij mij. Het meest recente voorbeeld is afgelopen woensdag. Ik zat in de kerk (wij vierden dankdag) en de dominee liet de kinderen opnoemen waar ze allemaal dankbaar voor waren. Al die dankpunten werden op een lege beker van een Mona-toetje geschreven. Er ontstond dus een toren van lege bekers om visueel te maken hoeveel we hebben om dankbaar voor te zijn. Dan zomaar uit het niets zie ik er(met een steel eronder en de bekers beplakt met mooi papier) een kerstboom in. Nou ja hoe raar ben je dan? Snap je dat ik daar wel eens niet goed van wordt? Toch blijft het een idee met potentie en ben ik van plan om het uit te proberen. Zo kom ik (meestal ongevraagd) zomaar aan ideeën. Het hoort bij mij en de tijd dat ik me er druk om maakte heb ik al lang achter me gelaten. Ik zie er nu de humor maar van in. Ik ben blijkbaar zo. Als ik daar dan ook nog andere mensen blij mee kan maken heb ik die gekte niet voor niks moet je maar denken.
Verder zit mijn enthousiasme in het feit dat ik steeds vaker jullie als bloggers betrek in de dingen die ik zie. (Moet ik me nu echt zorgen gaan maken)? Ik loop bijvoorbeeld ergens en dan denk ik: Wow, hier zou Tjits een mooie foto van maken, of: O dit is net wat voor Wilmi, of: Oh, als Johanna dit zou zien dan zou ze het gelijk kopen, of: O dit is net wat voor op het blog van Margarita. Uhm...... misschien wel raar...nu ik het zo opschrijf. Herkennen jullie hier iets in of moet ik toch even een afspraak bij de dokter maken?
In ieder geval lieve blogvriendinnen ben ik blij met jullie. Om jullie mooie blogs, om jullie leuke, lieve, trouwe reacties, om jullie enthousiasme, om jullie vertrouwen en om alles wat ik niet genoemd heb.
Ik moet er echt een eind aan breien want ik kom in hopeloze tijdnood. 
Voor wie het leuk vindt en wie zich wil laten verrassen een cadeautje in de vorm van een papierpakket (15 scrapbookvellen) met wat leuke dingetjes erbij Ik maak gauw nog een foto maar daar staat niet alles op (dus das dan de verrassing). 10 november (mijn verjaardag) laat ik je weten wie het is geworden. Laat maar weten als je mee wilt doen.
O ja en kijk even bij haar ze was de 500ste. Ze is nog niet zo lang aan het bloggen, altijd leuk wat extra support!

Nou meiden, heel erg bedankt voor alle goeds!
Groet,
Makkie






enne, als opsteker voor mezelf en voor jullie (het staat op een van de papiervellen)


Of niet dan?

49 opmerkingen:

  1. OO prachtig mooi papier ik heb net weer een heleboel kaarten gemaakt, ook zo leuk om te doen. Doet me denken aan het liedje zoveel te doen ik heb nog zoveel te doen kerstballen breien, ben nu chutney aan het maken me huis nog gezellig maken voor het weekend. Dus zoveel te doen, en je zorgen maken hoeft echt niet hoor de dokter zal er toch niets van begrijpen.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd erg leuk om van andere bloggers te lezen wat bloggen voor ze betekent! Je krijgt inderdaad een bepaald gevoel bij de mensen die je vaak bezoekt. Johanna 'ken' ik bijvoorbeeld ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tekst over die hobby is zeker een ding :)
    Erg gaaf dat je in zo'n korte tijd al zoveel mensen hebt die jouw creaties willen volgen!
    Gefeliciteerd!!
    Ook leuk dat je een cadeautje met ons wilt delen ;)
    Ik vind je ideeen zeker tof!

    Groetjes en ga vooral zo door :)

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees ook graag wat andere blogger doen en/of maken...zo leuk allemaal. En soms een post die je echt tot nadenken stemt. OOK ik blog lang niet iedere dag meer, in het begin wel hoor. Maar de laatste tijd zoveel andere dingen te doen, gedachten die ik niet wil of kan delen...je kent het. Maar het blijft leuk om te doen en lezen.

    Wat een mooi papier, graag doe ik een poging :)

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow 500. Maar je verdient het want je hebt een erg leuk blog en ik lees het heel erg graag.
    Van Harte.

    En ja hobbys zijn erg leuk en een super tijd verdrijf.
    Mooie papiertjes heb je uit gezocht.
    Ik doe heel graag mee.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 500 volgers! Je hebt dan ook een super blog, waar ik graag even kom kijken en lezen.
    Ik doe graag mee voor het pakketje, maar dan niet voor mij, maar voor mijn lieve mams. Zij maakt graag kaarten en andere mooie dingen van papier. En omdat ze altijd met liefde op haar kleinkids past lijkt het me leuk om haar daarmee verrassen.
    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Makkie,

    Ook van mij gefeliciteerd met deze mijlpaal. Geweldig leuk...maar je verdient het ook. Voor mij steek je er met vlag en wimpel boven uit...
    Ik wil ook een poging wagen om in het bezit te komen van dit mooie papier. Ik gebruik heel veel papier ook om foto's te scrappen, mooie pakjes van te maken, kaarten maken, noem maar op. Ik spaar bv ook pakpapier, mijn meiden lachen erom ......
    Makkie, ik wens je heel veel succes en sterkte in alle dingen.
    Een lieve groet van Crea Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lang verhaal en wat leuk dat je ons deelgenoot maakt van je bespiegelingen. Blijf gewoon lekker gek, zou ik zo zeggen.
    En met die laatste "quote" ben ik het absoluut eens!
    Als laatste: ik doe graag mee met je weggevertje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Makkie,
    Wat heb je weer mooi gesproken! Ik herken heel veel dingetjes die je schrijft. Zo vond ik laatst bij het opruimen een boeje over vlinders en dacht gelijk: dat is iets voor Tjits... en zo heb ik dat wel vaker, dus zo raar is dat niet (of ik ben ook raar, zou zo maar heel goed kunnen :-)
    Dat je zoveel volgers hebt, heb je puur en alleen aan jezelf te danken, het is altijd heerlijk om hier een bezoekje te brengen.
    Ik doe ook graag mee aan je give-away!
    Fijne dag nog!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je 500 volgers (en er zullen ook nog wel vele stille volgers zijn).
    Wat heb je vandaag weer een mooi blog gevuld met leuke ideeën maar ook om eens verder over na te denken. Ik doe graag mee met deze leuke verrassing.
    En succes nog met alle "verrassingen"die je met ons deelt.
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Creatief zijn is heel erg leuk. Wij zijn mensen die meestal hopen tijd te kort hebben om onze ideeën uit te werken.En wat je schrijft is zo herkenbaar, de ideeën die je opdoet om rond je heen te kijken in het doen en laten van anderen.
    groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 500 volgers wat een boel zeg en ja bloggen is zo leuk! Ook heel herkenbaar wat je hier neerzet, dat is leuk voor die en dat is leuk voor die, terwijl je de mensen niet eens echt kent hahaha, je bent niet gek hoor, die tik heb ik dus ook, blij dat je het neerzet, ben ik tenminste niet de enige gek hiero hahaha en ja ik zie ook overal wat in, manlief wordt er gek van want alles wat ik zie moet om de vreemdste redenen behouden blijven of aangekocht worden, want ja je zou er zomaar iets van kunnen maken!
    Oja en wie wil er geen scrapvellen winnen(had ik nog niet ahum hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij is het voor vele dames herkenbaar, het gevoel van: dit is wat voor die, dit is leuk voor haar, of dat is precies wat voor ??
    denk niet dat de dokter ons snapt, misschien moeten we in een praatgroep met elkaar hahaha
    nee hoor, gewoon lekker door gaan
    en gefeliciteerd met 500 volgers, wow, echt veel!!
    het is ook telkens weer genieten bij jou, dus vreemd is het niet...
    Alvast een fijn weekend gewenst
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je 500 ste volger
    Ik ben alleen maar en volger en geen blogger maar ik geniet van heel veel mensen hier in blogland

    En inderdaad je inspireert mij ook, laatst met je verpakte drinkpakken etc. Ik maak er nu bemoedigingsdoosjes van. Mooie bemoedigende tekst er op klein kadootje er in en klaar ben.

    Bedankt voor je mooie blogs en natuurlijk doe ik ook graag mee met je give-away, altijd leuk.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een herkenbaar stukje heb je geschreven. Maar zoals jij zegt dat je het achter je hebt gelaten dat je je druk maakte om je creativiteit, daar zit ik nu middenin. Creativiteit voelt soms zo nutteloos (mijn hoofd is dan ook vaak bezig met straksdingen idd), maar zoals jij het dan weer beschrijft is het zo waardevol. Ik vraag God ook om me te laten zien wat Hij met mijn creativiteit zou willen, maar ik krijg de laatste tijd vooral het idee dat ik het gewoon moet gaan DOEN. Ik hoop dat ik net als jou snel de humor er maar van in ga zien en dat het me lukt om gewoon lekker aan de gang te gaan! Gisteren mijn potloden maar weer eens uit de kast gevist en me aan het omringen met creatieve ideeen (zoals jouw blog, zo gaaf nu net zo'n bericht, nu ik er zo over nadacht allemaal!).
    Ga lekker door met blog, want voor mij is het zeker een enthousiasme wat daardoor opborrelt, en me weer een stapje verder helpt!
    Graag doe ik ook mee met je give-away.
    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte proficiat met je 500 volgers! Echt veel zeg....ik kom net kijken met mijn 47 volgers waar ik super blij mee ben!
    Ik krijg zoveel leuke ideeen en inspiratie van je blog! Daar maak je mij (en al die anderen) super blij mee!
    Ik wil graag een kansje maken op je maken op je give-away!
    Vele groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je 500 volgers! Ik doe ook graag mee met je give away. En ik vindt de 'opsteker' helemaal waar. Creatief bezig zijn werkt voor mij ook heel ontspannend. Je hebt direct resultaat en hoe leuk is het om je creatieve uitspattingen te laten zien aan anderen. Heel herkenbaar ook.

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk zo'n herkenbaar verhaal. Je hoeft niet naar de dokter, hoor...Hij zou het nog druk krijgen met ons allemaal...haha. Zoals je al liet zien: je kunt beter je knutselkoffer in duiken, stukken goedkoper en vooral leuker. Ik doe mee voor het pakketje en van harte gefeliciteerd met zoveel bloggers! Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een herkenbaar verhaal weer en wat een mooi papier.
    Ik waag ook een gokje.
    Die 500 volgers heb je verdiend hoor!
    Ik heb een vraagje aan alle bloggers:
    Bestaat er een soort van etiquette voor het bloggen?
    (Ik ben nog niet zo lang aan het bloggen)

    Makkie jij hebt een vraag gesteld over welke stans ik heb gebruikt bij mijn post van 2 november; klein hart. Ik heb daaronder weer een reactie geplaatst met het antwoord. Ik vraag me af of dat juist is of dat ik eigenlijk bij jou weer een reactie moet achterlaten (zoals nu dus eigenlijk;-D)?

    Graag hoor ik wat jullie vinden.

    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw 500 volgers in een vrij korte tijd!! kun je nagaan hoeveel mensen je een groot plezier doet met je creatieve en inspirerende blog Makkie!
    en wat leuk dat ik af en toe in je gedachten ben:) ik heb dat ook hoor, je "leert" de blogsters toch een beetje kennen langzamerhand.
    ik doe graag mee met je give away, zo leuk dat scrappapier!
    en met je opsteker kun je zo meedoen met de tegelwijsheid van Yvonne (Met Brocant Label).

    geniet van een heerlijk weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tja de ideale blogger, zou die bestaan???? Wat je schrijft, wanneer je er zelf maar plezier aan beleefd, dat is het belangrijkste.

    Ik geniet in ieder geval enorm van jouw creatieve brein dat nooit stil staat. Ga zo door!
    Enne natuurlijk gefeliciteerd met je 500ste!!!!!!

    Lieve groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Makkie, gefeliciteerd met je 500e (klinkt inderdaad een beetje als een sekte..)! Maar je schrijft ook erg leuk en je hebt ontzettend leuke projecten op je blog. Dus helemaal verdiend. En als je dan toch aan het trakteren bent, ik wil ook wel kans maken op je pakket.
    Makkie ga zo door!
    Alvast een fijn weekend, groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb je ooit wel eens zo'n lang bericht geschreven ? Ik feliciteer je met de 500 volgers. Je hebt ze verdient, stuk voor stuk. Maar het is dan ook zo leuk om jou te volgen, ik krijg er nooit genoeg van. Het wordt inderdaad wel lastig voor jou om de 500 volgers te volgen. Dus ik ben allang blij dat je zo af en toe voorbij komt. Ik ding graag mee met het leuke scrap pakket.
    Geniet van je weekend. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 500 volgers gefeliciteerd!! Ik ben nog maar pas aan het bloggen en ben al blij met 2 volgers en 200 pageviews ;-).
    Ook ik ding graag mee naar het scrappakket. Groetjes, Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hee Makkie, gefeliciteerd met je 500ste "sektelid" ; )) En da's natuurlijk ook niet zo gek allemaal. Want je bent zo'n leuk en gek mens, natuurlijk willen we alles van je volgen. De tekst van de hobby is een beetje een eye-opener hier... moet toch nog maar eens wat meer creatief bezig zijn. D'r is altijd meer te doen.... En dat je jezelf "zorgen" maakt over je eigen creativiteit... niet doen hoor, maar gebruik het maar gewoon. Moet ik nu mona bakjes voor je sparen???

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jouw ideetjes en verhalen maken me blij en geven me ispiratie hoe je er op komt vroeg ik laatst eens aan je maar......nu snap ik het in.....de kerk!!
    Oke waar je ze ook vind allemaal zijn ze van harte welkom wees daar van bewust Makkie ..
    Jouw blog is gezellig knusjes en warm......dus 500 volgers is dan helemaal dik verdiend..

    Een mooi weekend hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je beschrijft het zoals je voelt Marjan, eerlijk en oprecht...je blog is een en al creativiteit en
    ik kom hier graag, maar ook ik heb soms te weinig tijd om overal te reageren...maar ik lees met veel plezier bij je hoor.
    Je "ontmoet" zoveel mensen in blogland, zoveel verhalen, heerlijk om te lezen, mee te leven en te genieten.
    Veel plezier nog Marjan, jouw mooie bijdragen blijven vast boeien!!!!

    Lieve groet.
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefelicteerd met je 500 volgers....ik ben 505 :-)

    Ik ben al een hele tijd een stille meelezer en geniet heel erg van je log, ik geniet van alles wat je maakt, maar ook van de manier waarop je schrijft en wat je schrijft en je logje van vandaag vind ik heel mooi en zo waar.

    Wat lief dat je deze mijlpaal viert met zo'n leuk cadeautje, ik doe gaag mee met dit weg geef cadeautje :-)

    Ik hoop dat er nog heel veel mensen je log vinden en volger worden....op naar de vogelnde mijplpaal 1000 volgers :-)

    Fijn weekend

    Lieve groet,
    Linda
    (www.lindagboek.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goh 500 dat is een hele hoop, maar je maakt ook erg leuke dingen dus is het logisch dat iedereen je volgt. Zelf doe ik ook overal dingen op bij de verschillende blogs dan ben ik nog heel onhandig als ik zie wat sommigen er van maken. Ik leer nog iedere dag. Al ben ik dan geen kaartmaakster, af en toe doe ik wel pogingen en dan slaagt het ook wel dus zie ik wel wat in het mooie papier. Een heel goede tekst. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een blog vol enthousiasme, inspiratie en geregeld een leuk kadootje; dat kan niet anders dan veel volgers opleveren. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat ik nog lang mag komen genieten van je posten.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lang verhaal maar zo herkenbaar..ik zie van alles in de dingen die ik tegenkom, ik lig s'nachts wakker van leuke patronen en hoe ik dat wil gaan naaien en ja ik herken ook je associaties met bepaalde blogs....o jee het wordt druk in de wachtkamer van de dokter?? Nee hoor ik zie het als een gave van God dat we zo heerlijk creatief zijn!!!
    Ik doe heel graag mee aan je give away voor nog meer creativiteit en laat me graag verrassen.

    Ga vooral door met bloggen ik geniet van al je verhalen!!

    Haha ik krijg als spam beveiliger het woord scone...als dat nu niet creatief is van God!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. gefeliciteerd hoor!
    Vind je blog altijd heerlijk om te lezen!
    en je cadootje wat je weg wilt geven ziet er ook weer super uit!

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohh, wat een heerlijk verhaal. Als ik je verhalen iedere keer lees word ik blij gelukkig, dankbaar voor alles wat we mogen ontvangen in het leven. Je verhalen zijn zoo herkenbaar. Je hoeft echt niet naar de dokter hoor!! Iedereen leeft met beperkingen en heeft het daar soms moeilijk mee. Maar jij bent en blijft altijd optimistisch. Ik ken je niet persoonlijk maar uit je verhalen leer ik en vele met mij je steeds beter kennen. De Here heeft je prachtige creatieve dingen gegeven en jij gebruikt het zo als Hij het wil. Ik wil je bedanken en blijf zo als je bent. Wat lief dat je ook nog een nog een cadeautje weg wilt geven. Ik doe er graag aan mee. Natuurlijk super Gefeliciteerd met je 500ste volger. Wat zullen al nieuwe volgers gaan genieten.

    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met de 500+! Hi, hi je opsteker is wel een erg leuke... (Ben vandaag naar de KreaDoe geweest) Wat kan je ook heerlijk schrijven. Ik vind het erg leuk om je te volgen. Super ook dat je even langs bent geweest op mijn blog. Ik wil me graag laten verrassen door jouw leuke kadootje!Zal er graag een leuke kaart voor je van maken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  35. 500 volgers,wauw! Iedereen wil natuurlijk graag kerstbomen zien in monabekers, hoewel... een kerstboom vol met monabekers, die dan ook nog gevuld zijn (en op de een of andere manier gekoeld;)), en dat je dan iedere dag zo'n beker leeg mag snoepen tot het kerst is, een soort adventskalender maar dan anders... je ziet het: Jouw originele ideeën zetten anderen op hun beurt weer tot ideeën aan.
    Daarvoor dus veel dank, en ja, ik doe natuurlijk ook graag mee met de give-away.
    fijn weekend!
    groet, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Daar heb je helemaal geljk mee met die spreuk.Het is alleen zo jammer dat heel veel dingen echt absurd duur moeten zijn.Maar blijf a.u.b. bloggen want geniet altijd van je blogjes en mooie foto's
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met jouw 500!
    En wat moet ik er verder nog aan toe voegen???
    Ik vind deze blog geweldig en kom er graag!
    Ga alsjeblieft nog heel lang door!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi makkie,

    Wat leuk dat ik je 500e volger ben! En dat je reclame voor me maakt. Dank je wel!
    Ik ben idd nog niet zo lang in bloggerland dus ik hoop dat ik net zoals jij nu, op een dag mijn 500e volger kan verwelkomen!

    groetjes Clarissa
    De Bonte Koe

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Alweer 500 volgers! Dan mag ik nog wel eventjes bloggen voor ik er 500 heb! Maar gefeliciteerd.. Zegt genoeg denk ik. Lekker blijven bloggen en vooral ook inspirerende verhalen blijven schrijven.
    Leuke give-away! Erg mooie vellen. Zou graag meedoen met je give-away.. Heb de laatste tijd zoveel leuke ideeën om te doen, alleen zo weinig tijd. Gelukkig heb ik de komende 2 weken vakantie. Dus ga ik heerlijk aan de knutsel... :)
    Een plezierige dag donderdag 10 november! Geniet ervan! Ik zal aan je denken!!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Haha, die Makkie toch.. Nou als jij langs de dokter gaat met al je bloggerssymptomen dan kan ik wel met je mee hoor! Zeker in het begin dacht ik gewoon in " blogmomentjes" en ook nu komt er regelmatig iemand langs in mijn gedachten.. Vrijdag bijvoorbeeld.. zie ik iemand op de kreabeurs kerstballen breien, en aan wie denk je dat ik dacht?? Haha! Wees jij nou maar blij met je 500 sekteleden, en blijf lekker jezelf met je leuke gekke ideeën, dan komt het helemaal goed! Fijne zondag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Thank you for visiting me..your blog is charming! Happy new week to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk om te lezen dat je er ook soms bijna gek van wordt: al die creatieve ideeën die opborrelen. Mijn collega van de dagbesteding voor VG en ik zeggen weleens tegen elkaar dat we helemaal hyper van al die leuke ideeën worden. Een dag is eigenlijk te kort om alles uit te voeren.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd met zoveel volgers. Zoveel inspiratie en leuke ideeën.
    Ik lees je blog graag, soms wegens wat tijdgebrek (welke creatieveling heeft dat niet?) wel eens twee tegelijk want ik wil graag zoveel lezen en doen. Heb je de tegeltjeswijsheid van Crea-Annemieke gelezen?
    Ook zo herkenbaar. Je weggeefpapier vind ik prachtig. Mag ik ook een kansje wagen?
    Hartelijke groet, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 500! gefeliciteerd...enne jij bedankt voor je heerlijke blog, zoveel ideetjes en inspiratie, altijd fijn even buurten bij Makkie :)

    liefs Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Whaw 500 volgers... momenteel lees ik meer blogs, dan dat ik dingen zelf maak en erover schrijf. Ik vindt het lezen alleen al zo giga leuk. Blijven creeëen en schrijven zou ik zo zeggen. Graag doen we mee.
    Liefs
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh wat geweldig, dat ik toch niet de enige ben..
    Ik heb het zelfs tegen manlief over Makkie..haha..alsof je elkaar kent, he?
    Je hebt weer een geweldige post gemaakt met een leuke weggever, waar ik me graag voor aanmeld!
    Lieve groet, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een heerlijke blog heb je, zoveel inspiratie en leuke dingen die je altijd maakt.
    Ik ben via m'n moeder (crea annemieke) op je blog terecht gekomen en kijk elke dag even om het hoekje bij je.
    Zelfs m'n dochtertje van 6 jaar kijkt mee, die vind dat je zulke mooie dingen altijd maakt.
    Ze gaat veel van je creatie's al na zitten maken heerlijk vind ik dat.
    Zelf heb ik geen blog maar vind het heerlijk om bij iedereen rond te snuffelen.
    En wat een leuke weggever heb je.
    Als het kan zou ik me eigen er wel voor willen aanmelden. (als het niet kan niet erg hoor, ik blijf je blog toch wel volgen)
    Heel veel succes met je blog.

    Groetjes,
    Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  49. 500 volgers en morgen ook nog eens jarig! Wat een feest :-) Met allebei (nog en alvast) van harte gefeliciteerd!

    Bedankt voor al je inspiratie via je blog. Ik ben zelf graag creatief bezig, maar wat is het heerlijk om via blogs ook de creaties en inspiraties van anderen te bekijken!

    Geniet van je verjaardag morgen!

    Groetjes,
    Kim

    PS. Ik doe graag mee aan de give-away :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!