Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

woensdag 2 februari 2011

Leuk voor kinderen






Vandaag een paar traktatie en knutselideetjes voor en met kinderen. Heel eenvoudig maar ik word er altijd zo blij van, ik hoop jullie ook!? Het ziet er vandaag niet zo blij uit als ik naar buiten kijk. Ik vind het een heel raar idee dat ik over 5 dagen in een temperatuur zit van 30 graden. De voorbereidingen voor Thailand zijn nu in volle gang. Ik heb een grote tas vol inspiratie ingepakt voor die meiden daar. Ik ben heel benieuwd of ze het leuk vinden om daar mee aan de slag te gaan. Ik hoop toch zo dat ik elke dag een keer kan posten. Ik heb me voorgenomen om op zoek te gaan naar typische Thaise stofjes en Thaise creativiteit (als ik daar wat tijd voor heb natuurlijk). Voor nu beginnen de zenuwen al wel wat toe te slaan hoor. Eigenlijk heb ik vliegangst en ik doe wel heel stoer maar het is knap lastig merk ik nu weer. Gelukkig weet ik waar ik het voor doe en reist buiten 53 andere vrouwen God ook met me mee, daar hou ik me aan vast.
Voor vandaag weer een hele fijne dag allemaal! Probeer er maar weer alles uit te halen!
Groet,
Makkie

9 opmerkingen:

  1. wauw wat een avontuur,en ik word heeeel happy van je posts, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel spanning maar geniet ook van de dag.
    Leuke knutsels.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spannend hoor, en dan ook nog de tijd vinden om blogjes te posten :)
    Grappige trakteer ideetjes, heb ze alleen niet meer nodig :)
    Als ik je niet meer spreek: Ik wens je een heel goede en gezegende reis naar en in Thailand en geniet ervan!

    Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige traktaties, ik krijg er al helemaal het "voorjaars-gevoel" van. Ik zal de ouders bij ons op de peuterspeelzaal even een tip geven. Ik heb binnenkort meerdere jarige peuters. Zou leuk zijn als er via die weg één van jouw traktaties voorbij komt!
    Ga je in Thailand mensen ontmoeten die ook creatief redacteur zijn? Probeer het maar over je heen te laten komen allemaal...komt goed!
    Veel *nofliks* voor vandaag voor jou!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke knutsels, daarvan breekt hier in huis de zon door.

    En Marjan, geen zorgen om de vliegreis met zoveel vrolijke vrouwen sta je in Thailand voor je het weet.

    Lieve groet en veel succes.
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak jij vreselijk mooie dingen Marjan.....nou ja......Makkie :-)
    Ik word helemaal vrolijk van jouw Blog.
    Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. They are so cute! I wish I could read everything you wrote but I am terrible at learning languages and I'd have to be able to read about 20 different ones to read all the lovely blogs out there

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat e en leuke beestjes. Ze zien er echt super uit. En ze zullen ze daar ook helemaal super vinden.

    Groetjes en veel plezier.
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk die beestjes ik vind de varkentjes het leukste!!!
    maar de anderen zijn ook leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!