Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

vrijdag 18 februari 2011

Voor één keer dan









Dag allemaal,
het is vrijdag, de dag dat ik stapeltjes voorbij zie komen. Irma, volgens mij komt het bij jou vandaan? www.allemaalkleurtjes.blogspot.com Nu moeten jullie niet denken dat ik hier vanmorgen als een gek heb lopen stapelen hoor. De foto's komen uit mijn archief en zijn al een aantal jaren oud. Grappig genoeg zijn ze wat mij betreft helemaal van deze tijd. Beplakte en beschilderde spanen doosjes voor al je kleine kostbaarheden. De doosjes koop je bijvoorbeeld bij Xenos. Met een mooi servet, lieve plaatjes en verschillende kleurtjes verf doe je de rest. Voor alle juffen onder ons: leuk voor moederdag, een sieradendoosje! Morgen reis ik af naar Veldhoven. Ik moet daar een workshop geven op het EVA voorjaarsweekend voor 120 vrouwen (2x60). Ik ben bijna klaar met alle voorbereidingen. Onze dochter gaat gelukkig mee. En raad eens wat ik daarna ga doen? Een hele week niks! Tenminste wat werkzaamheden betreft. Daar ben ik echt helemaal aan toe moet ik zeggen. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Groet,
Makkie

32 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke stapels!
    Zeker een goede tip voor alle juffen;-)

    Veel plezier op de workshop met je dochter!
    Ik hoop dat je tot rust komt..met 120 kakelende dames hihi

    Fijn weekend!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn hartstikke leuk zeg, inderdaad helemaal van deze tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat blauwe doosje met die bloemen, prachtig!

    Succes met de workshop en voor daarna een fijn weekend Makkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hartstikke leuk wat een idee, een hele week voor jezelf en je gezin mmmmmm geniet ervan, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Makkie,
    Tof gedaan , die doosjes!!
    je won mijn give-away net voor je naar thailand vertrok!, kijk eens hier op mijn blog

    http://fleurfatale.blogspot.com/2011/02/give-away-winners.html

    en mail me jouw adres ! (fleurfatale@live.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn helemaal geweldig!! En ik voel me natuurlijk zeer aangesproken als juf, maar voor ons is zoiets gewoon te duur. (het mag eigenlijk bijna niks kosten)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke stapel heb je hier staan, geweldig die leuke kleurtjes, echt voorjaar...
    Ik ken je blog nog niet, juist door Irma kom je nog eens ergens. Leuk blog!!
    Ik wens je een fijn weekend
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een kleurrijke doosjes, een mooie stapel
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor...echt weer van deze tijd.
    Gewoon 'n gezellig 'stapel'...
    Lekker joh een hele week 'vrij'!
    Weetje...elke keer als ik 'n bezoekje breng aan jouw blog komt
    geit Gein voorbij...ben helemaal 'verliefd'op 'm.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik las je gezellige reactie op m'n blog en je snapt natuurlijk wel dat ik vanaf nu jouw blog in de gatren ga houden.
    En..toen 400 van verkocht..ja kan me helemaal voorstellen hij is 'het' gewoon. Geniet volgende week van je vrije tijd. Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. he schatige doosje heb je op de foto`s van je lief die kleuren daar word je vrolijk van vrienlijke groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige dozen en een heel leuk idee.
    Sta je weer met twee voeten in Nederland?

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wens je een superfijne niksdoen week , wel verdiend na al het werk , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een uitdaging zeg. Mocht je een nieuwe datum voor een workshop geprikt hebben, dan hou ik me aanbevolen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie doosjes, en van deze tijd zijn ze zeker!
    Succes met je workshop morgen, een hele opgave lijkt me...
    Wat lief ook dat je zelf een workshop gaat organiseren, voor je bloglezers!
    Ik weet helaas nog niet of ik vrij bent, anders had ik me zeker opgegeven.
    Fijn weekend en geniet van het niks doen, ik denk dat je dat wel verdiend hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. MOOIiiii Makkie, deze stapel fleurige doosjes. En zeker past het goed in deze tijd.
    Wat leuk te lezen dat jij ook een Westie hebt, geweldige karaktervolle honden zijn het. En knap dat je zelf aan het trimmen bent geslagen. Natuurlijk behandel ik hem ook bijna dagelijks, even goed doorkammen, oogjes bijknippen en voetjes. Maar helemaal durf ik niet zo goed, ben bang dat het een soort schaapachtig uiterlijk gaat worden, hihi, en tsja...het haar er eenmaal af dan loopt die schat natuurlijk een tijdje voor schut. Maar ik begrijp dat het bij jou ook niet altijd helemaal lukt. Voor Bono heb ik ook een Westie gehad die is 14 jaar geworden.
    Leuk je ontmoet te hebben...

    Fijn weekend, en succes met de workshop...

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stapel bijzondere doosjes,heel mooi en kleurrijk,succes met de workshop en, fijn weekend,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat heb je een leuke stapel van je vrolijke doosjes gemaakt!!
    leuk blog heb je, ik ga je graag volgen!

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige doosjes heb je gestapeld, en ik ga je volgen hoor.

    Veel sic6 in Eindhoven.

    Fijn weekend
    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your boxes are delightful! Love your blog so much....Happy Friday.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een beetje smokkelen mag toch best wel? Ik duik ook wel eens in mijn archief wanneer het gewoon even lekker makkelijk moet.
    En deze doosjes kunnen nu ook gewoon mee doen, ik vind ze in ieder geval erg leuk.
    Succes morgen met de workshop en veel plezier.
    fijn weekend,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldige stapel heb je ervan gemaakt, heel erg leuk!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk en vrolijk!! Ik ontdek je blog op deze manier... Wij gaan je volgen, zelfmaakideeen zijn we altijd voor in! M'n moeder leest de Eva (en ik lees met haar mee natuurlijk). Leuk om te weten dat jij daar 'achter' zit :-).

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super, wat leuk om te maken, erg leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig Makkie al die bewerkte doosjes, de één nog mooier dan de ander. Mooi stapelgoed.
    Ik wens je een heerlijk vakantieweek, rust lekker uit meis.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke stapel, al die doosjes wat een werk, maar wel heel vrolijk.

    Geniet morgen van al die vrouwen..maar natuurlijk ook van je rust.

    Groetjes, eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heerlijk vrolijke blog heb je! Ik ga je gelijk volgen... je stapel is idd helemaal van nu hoor!

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke fleurige stapel, ik heb ook wel eens iets met de doosjes van de xenos gedaan.
    Bedankt voor je berichtje en ik ga jou ook volgen.
    Fijn weekend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Veel succes morgen ,wat een onderneming een workshop voor zoveel mensen.
    Geniet van je vrije week maar ik hoop dat je niet "blogvrij" neemt
    groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige stapel kleurrijke doosjes!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Makkie,

    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog! Wat een prachtige doosjes heb jij gestapeld. Het zijn stuk voor stuk juweeltjes. Ik hoop dat de workshop een succes was!

    Lieve groet & een gezellig weekend!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  32. De leukste, vrolijkste stapel die ik deze week heb gezien, Makkie. Handig en oh zo leuk he, kleine doosjes. Ik kan er ook nooit genoeg hebben.

    Alvast een leuke nieuwe week! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!