Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

donderdag 3 februari 2011

Leuke cadeautjes!






Dag allemaal,
vandaag een kort blogje over cadeautjes zelf maken. Je kunt van eiredozen prachtige etiketten maken. Versnipper de doos, leg het in water en laat het zo 2 dagen staan. Verspreidt de pulp over een verbandgaas en laat het goed drogen. Gebruik het papier om er mooie etiketten van te maken. Maak een krans van schelp en stukjes boomstam, om en om rijgen op stevig ijzerdraad. Bak koekjes die je in een gesteven kanten kleedje legt. Smeer het kleedje in met stofverharder en laat dit drogen om of in een mal van bijvoorbeeld een kom of een bakblik.
Heel eenvvoudig maar o zo leuk!
Voor nu weer een hele fijne dag! Maak er wat moois van.
Groet,
Makkie

9 opmerkingen:

  1. wat een geweldig idee. Het staat zo moooi je wijn glas. Ik had er alleen nooit zelf op gekomen. Het ziet er echt super uit.

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH wat een leuk idee van dat etiket, joh....zag van de week ofzo op een amerikaanse blog OOK al ideetjes met eierdozen. Grappig en dat etiket is een dotje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan,
    Als je mij je adres doorgeeft dan stuur ik je dat poppetje toe wat je zo leuk vindt. Ik vind het afschuwelijk maar smaken verschillen.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, vooral dat van dat etiketgebeuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ga het zeker een keer proberen.
    groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer vanalles moois zie ik...*noflike*dag Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk idees zag!
    Nu nog de tijd vinden.....

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal te gek.
    Wat maak je toch een super mooie dingen.
    je moet er maar opkomen:)
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee met die eierdoos. Eierdozen genoeg hier dus dat ga ik zeker proberen!!!
    Je blog is echt genieten en ik kijk graag even rond.
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!