Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

zondag 6 februari 2011

Tot in Thailand!





Mijn laatste post voor ons grote avontuur. Het is bijna zo ver, ik ben er helemaal klaar voor. Gisteren heb ik nog een bezoek aan de tandarts gebracht. Niet zonder gevolg. Na een foto was al snel duidelijk dat de kies niet meer echt te redden viel. Mijn gebit is dus nu nog een kies armer. Ik ben er niet rouwig om eerlijk gezegd ik heb er knap last van gehad. Ik realiseerde me wel even dat ik weer een kiesje dichter bij kunstgebitjes en kleefpasta ben. Brrrrr die gedachte heb ik maar snel weer op zij gezet. Gisteren heb ik ook nog de twee voorbeelden voor de workshop afgemaakt. Ik heb er de beloofde foto's van gemaakt zodat jullie het ook even kunnen bekijken. Ik heb gebruik gemaakt van brede elastieken die gebruikt worden voor boxershorts. Ik kocht ze in het wit en verfde ze met textielverf. Ik vond het net weer even anders dan de memoborden die je al zoveel ziet. Het onderste elastiek heb ik voorzien van een strookje stof, het horizontale elastiek heb ik voorzien van een soort van bloem/corsage. Ik beplakte vier punaises met platte houten kralen waarna ik tussen twee punaises nog een slingertje maakte. Ik vind het eindresultaat er wel gezellig uitzien. Als je op de foto klikt zie je het beter. Ik hoop jullie vanuit Thailand elke dag even te kunnen berichten. Morgen om 14.00 uur staat het vertrek per vliegtuig gepland. We vliegen 12 uur en daarna vanuit Bankok is het nog 4 uur met de bus. Het tijdsverschil is 7 uur we slaan dus een nacht over. We hebben even de tijd om ons op te frissen, te eten en dan gaan we ook direkt al naar het Tamarcentrum. Het wordt dus een hele volle dag. Eindelijk gaan we dan die meiden ontmoeten, wat een heerlijk moment zal dat zijn!
Ik wens jullie alvast een hele goed week toe! Tot gauw!
Groet,
Makkie

16 opmerkingen:

  1. Succes in thailand. Ik hoop er alles over te lezen als je terug bent of daar de tijd hebt om te bloggen. Heel veel plezier en tot snel

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes in Tailand en tot gauw!

    groet Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat je van je zere kies verlost bent. Ik wens je een voorspoedige reis en een goede tijd toe in Thailand. En voor daarna een behouden thuiskomst!

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat spannend zeg!
    Goede reis en heel veel succes.
    Groet, Joni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat spannend, ik wens jullie een hele goede reis en een mooie en zinvolle tijd in Thailand!
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede reis! Ben benieuwd naar je verhalen daar. Veel succes (en ook plezier met de dames natuurlijk)
    Groetjes, Karin ---De Merle---

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super spannend.
    Succes en veel plezier.
    Ik lees graag mt je mee.
    Groetjes en voorzichtig onderweg Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede reis ,geniet van alle indrukken

    Groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je een goede en veilige reis toe ... en veel plezier en succes in Thailand!

    Gr, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat een geluk dat je kan vertrekken zonder kiespijn zeg!!
    Helaas eentje minder maar ach je bent zonder pijn ik wens je een goeie reis!
    En kom veilig weer thuis.

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier en succes in Thailand! De memoborden zijn erg leuk, ik maakte er zelf ook een voor mijn dochters kamer...te zien op mijn blog onder kinderkamer! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer van je kies, volgens mij kun je in Thailand voor een prikkie snel en goedkoop een implantaat nemen ;))
    Wel veel genieten hoor en veel succes daar.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk,ik lees je blog voor het eerst . Eigenlijk nieuwsgierig door het woord Thailand. Kreeg vanmorgen een email van Carin over haar vertrek. Groetjes aan haar en een fijne tijd.
    Groeten uit Canada, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat spannend, nu ben je dus in Thailand! Ik hoop dat het allemaal goed gaat daar, het zal best een heftige reis zijn. Je memoborden zijn leuk, daarmee breng je in ieder geval wat kleur mee. Heel veel succes en plezier daar en ik kijk uit naar je verslagen.. Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!