Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

zondag 13 februari 2011

Mijn laatste blog(je) uit Thailand










Alweer mijn laatste blog vanuit hier. Ik hou het kort, te veel te doen. In de nacht van maandag op dinsdag vertrekken we om 3.00 uur vanuit Bangkok. We vliegen tegen de klok in en landen als het goed is om 9.00 uur op Schiphol. De vlucht is dit keer wel 1,5 uur langer. Vandaag nog best veel gedaan. Heel even naar het strand, de kerkdienst, daarna in mijn uppie door Pattaya gelopen. Heel langzaam en alles goed in me opgenomen. Echt een totaal andere wereld dan de onze. Het afscheidsdiner was heerlijk. We kregen allemaal een prachtige bloem opgespeld van onze Thaise gidsen. Wat hebben ze het geweldig gedaan! Tja en dan al een beetje afscheid genomen. Tranen met tuiten dat kan je begrijpen. Alle Tamarmeiden heerlijk geknuffeld, om de beurt. Wat hebben we toch een liefde mogen ontvangen en ook uit mogen delen. Na het eten weer terug naar de bars gegaan. Ik had de meisjes beloofd dat we nog good bye kwamen zeggen. Ze zagen ons al van ver aankomen. Ze waren blij! Even gepraat, geknuffeld en toen moesten we echt weer gaan. Pffff dat was heel moeilijk even. We zijn aardig wat bars afgelopen, we waren met aardig wat EVAvrouwen en iedereen had hun eigen meisjes. Onderweg zagen we nog iets schokkends. Een bedelend meisje met haar slapende zusje. De moeder was nergens te bekennen. Ik heb er een foto van gemaakt. Na aankomst in het hotel nog een massage genomen, dat was lekker! Nu slapen, morgen moeten we om 12.00 uur het hotel uit zijn. Dag Pattaya je hebt diepe indrukken bij me achter gelaten. Ik zal je nooit meer vergeten, Heel wat lelijks gezien maar ook heel veel moois! Maar de echte liefde zal overwinnen! Met gemengde gevoelens ga ik terug. Ik wil nog heel graag blijven er is nog zoveel te doen. Maar ik verlang er ook erg naar weer naar huis te gaan. Heerlijk bij mijn gezin, Maak je borst maar nat lieve Marinus en lieve kids. Ik heb heel wat te vertellen, en heel wat te knuffelen.
Voor het laatst vanuit Thailand een lieve groet!

17 opmerkingen:

  1. Goede reis en rust daarna maar eens lekker uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat triest, die slapende kindjes op straat .... Goede reis Marjan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een bijzondere reis dit draag je voor altijd bij je en de mensen blijven je altijd dierbaar, toch geeft alles wat je gezien hebt waarschijnloijk veel stof tot nadenken, en wat zullen ze thuis blij zijn dat je er weer bent, groetjes IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marjan,

    Wat de tijd toch vliegt! Al weer naar huis1 Wat zul je moe zijn,en een boel indrukken te verwerken hebben!

    Ik wens je een goede reis!

    Ik denk dat ze thuis heel erg blij zijn als je weer veilig thuis bent!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een indrukwekkende blogs heb je geschreven, en en de foto's........Wat hebben wij het toch goed!
    Ik heb jullie ook in mijn gebed meegenomen!
    Ik hoop dat jullie terug reis spoedig zal gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede reis, met heel wat indrukken rijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve marjan een hele goede reis en wat indrukwekkend zeg, liefs heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een goede terug reis.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Makkie. Ik denk dat je, nu ik dit typ, op het vliegveld staat om weer terug naar huis te gaan.
    Wat een ontzettend heftige week heb jij achter de rug zeg. Wat een belevenis.
    Ik hoop dat ondanks een boel ellende daar jullie wat hoop en licht hebben kunnen brengen.
    Welkom thuis. We zijn blij dat je weer terug bent.:)
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor als je weer een beetje uitgerust bent staat er een verassing voor je op mijn blog.
    http://mihvj2.blogspot.com/.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh als ik dit lees sta ik zo te popelen om je weer te zien!
    Ik heb je zo gemist!
    Goede terugreis!

    Land aub goed aan!

    Loveyou!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Makkie,

    Bedankt voor de fijne tijd.
    Hoe is het nu met je. Niet te veel doen nu, anders kun je zaterdag niet veel doen. De andere vrouwen hebben je ook nodig.
    Liefs en Gods zegen van Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, leuke foto's, en ziet er allemaal erg gezellig uit, kan niet wachten om zelf weer naar thailand te gaan. xje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!