Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

woensdag 23 februari 2011

Taarten op tafel


Deze geweldige taart maak je van koudschuim en tegellijm. Heel leuk om op elke verjaardag een feestelijk hoekje mee te maken, maar ook heel leuk om op scholen te gebruiken als 'echte'verjaardagstaart.


Heerlijk geurende taartjes van stof. In de vulling zit lavendel waardoor je omgeving lekker gaat ruiken.

Je maakt snel en eenvoudig kleurrijke etageres door potten en standaards te omwikkelen met wol. Zet hier je borden op en voila!


Een taart van verse bloemen maak je eenvoudig in een oasis taartvorm.






Een verleidelijk blogje dit keer. Heerlijke zoetigheden met een voordeel, je komt er geen gram van aan! De foto's horen bij het artikel dat ik gemaakt heb voor de nieuwste EVA. Als je graag een beschrijving wilt wil je me dan mailen? laban@solcon.nl De tekst is te lang om hier neer te zetten. Ik heb ondertussen al heel wat stoffen taartjes cadeau gedaan. Een heerlijk werkje om zo tussendoor te doen. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren dit keer en wens jullie een zoete dag!
Groet,
Makkie

25 opmerkingen:

  1. Hoi Marjan,

    Wat een vrolijk kleurig logje heb je vandaag! Heel even dacht ik dat je jarig was!!

    Maak je de dingen die in het blad plaatst ook allemaal zelf dan?? Een boel werk, maar wel ontzettend leuk natuurlijk!!

    Fijne woensdag, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk berichteje, hoor! Jammer genoeg is met naald en draad werken niet echt "mijn ding" maar het blijft leuk om te zien hoe handig iemand anders daar in is! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super allemaal.
    Zo heerlijk vrolijk van kleur.
    Ik zou wel een beschrijving willen hoor.
    Kan ik mij een keer uit leven.
    Vind de bovenste en de onderste helemaal super.
    Ik stuur je later vabdaag even een mail.
    Groetjes Brigitte.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kijk dit is de inspiratie die ik zoek op mijn blog. Heb al wel een idee hoe ik het moet gaan maken, maar ga je toch even mailen voor de beschrijving, wie weet steek ik er iets van op wat toch net wat handiger blijkt te zijn, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HOOP dat vandaag de EVA komt hihi. MOOI zijn je taartjes, zo lief...heb volgende maand een verjaardag...dus goed idee ♥ thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die taarten, ze zien er inderdaad verleidelijk uit mmm.
    Op school maken wij ok altijd taarten van schuim, een succes met verjaardagen!
    Die van jou vind ik prachtig, kan ik wat inspiratie bij opdoen.

    Fijne dag, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke taartjes,hoor,ziet er allemaal erg mooi uit,fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat ziet er fleurig uit. Je krijgt er haast trek in taart van. Erg leuke ideeen! Ik ga je ook even mailen voor de beschrijving. Ik heb onlangs nieuwe stofjes ingeslagen en probeer graag eens zo'n taartje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk blogje! gewedlig idee van die etageres ook.
    zoiets simpels maar hoe kom je erop!
    ik zou bijna alleen voor jouw stukjes al de eva willen hebben..
    ga eens kijken of ik iemand in de omgeving heb..

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Everything here is so lovely! Please, please think about adding google translate to your site. Rachael Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat creatief. IK zal deze post in de toekomst nog eens aan een nader onderzoek onderrichten, want ik wil ook wel eens zoiets leuks (en lekkers, hahaha) maken. Goed idee!

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat prachtig en wat ziet het er heerlijk uit zeg!
    Mooie foto's ook! Ik wordt er helemaal vrolijk van op deze sombere middag...
    dankjewel voor de inspiratie, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel te lang hier niet geweest....ga er eens voor zitten hoor ik heb heel je buitenland verhaal nog niet gelezen! Leuk die taartjes! Vandaag plofte de EVA hier op de mat en ik dacht gelijk hee....
    Ga snel lezen!
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zien er schitterend uit, ik stuur je meteen even een mailtje. Leuk om te maken en cadeau te doen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n grappig stoffen taartje wil ik graag kado doen aan mijn jongste dochter. Volgende week is ze jarig.
    Ik stuur je graag een mailtje voor de beschrijving. Hartelijk dank alvast Makkie.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw...die zien er leuk uit!
    ik ga je mailen voor de beschrijving :-)

    groetjes,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke taarten en taartjes. Ik kom hier via via en sluit me aan bij je motto. Erg leuke blog, heb me bij je aangemeld.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze leuk!! Stuk voor stuk!
    En wat zijn de kruiken ook prachtig oud geworden, en dat voor weinig, geeft toch een kick!

    Altijd genieten hier!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow erg leuk en dank je wel voor de beschrijving..........
    Mag ik je blog linken bij mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Laat het feest maar beginnen! Gezellig hoor!
    *noflike*avond! Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Makkie,
    Thanks for stopping by Eternity Cafe. Your blog is filled with beautiful things, although I can't read a word - haha.
    Have you thought of Google translator?
    Blessings to you. Please stop by again.
    Much love,
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi makkie, zo zie je maar een goed idee komt nooit alleen (niet dat dit mijn idee was...;-)
    ze zijn prachtig geworden die van koudschuim is ook geweldig!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb op mijn blog een stukje geplaatst, waar ik een foto van jou heb gebruikt. Vind je dit ok? Zo niet haal ik het er direct weer af hoor :)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. geweldig ze zijn prachtig,
    er is al en mailtje onderweg voor de uitleg
    zodat ik er ook mensen blij mee kan maken.
    alvast bedankt
    groetjes Anja jikke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!