Over wonen, stylen, decoreren, fotograferen, kringlopen en zelf maken

Pagina's

woensdag 16 februari 2011

Veilig thuis!







Na een lange vermoeiende reis ben ik weer veilig thuis bij mijn gezin. Wat was het fijn om iedereen weer in mijn armen te sluiten. Het omschakelen heeft denk ik nog even tijd nodig. Mijn lijf heeft ook een behoorlijke uitputtingssslag te verduren gehad. Vandaag doe ik alleen het hoognodige, voor de rest rust ik uit en zal ik nog wel 1000x afdwalen naar Thailand. Het voelt alsof ik een stukje van mijn hart heb achter gelaten. Ik vind het lastig dat wat ik ook vertel en hoeveel foto's ik ook laat zien, dat het niet overbrengt hoe het écht was. Het is logisch en het is okee maar ik vind het met vlagen wel lastig. Ik ben een gezegend mens dat ik dit heb mogen meemaken. Ik heb prachtige reisgenoten ontmoet, bijzondere Tamarmensen in mijn hart gesloten en heel veel liefde mogen geven en ontvangen van de barmeisjes. Het meest van alles heb ik ervaren dat God nog dichter dan dichtbij kan zijn.
Ik zal ook weer over moeten gaan tot de orde van de dag. Omdat ik het kabeltje van mijn fototoestel kwijt ben geraakt en ik op deze laptop nu geen foto's van de reis kan zetten (en dus ook niet op mijn blog kan plaatsen) lijkt het me een goed moment om de orde van de dag nu maar gelijk te laten beginnen. In Bangkok hebben we de Royal Palace bezocht. Er stond ook een enorme Boedatempel met prachtig mozaiek en geweldige tegels. Toen ik daar liep dacht ik gelijk dat de PIP-lijn hier ook voor een deel is ontstaan. Ik laat jullie de foto's beslist nog zien! Maar goed, ik heb ook eens een mozaiek gemaakt van oude serviesdelen. Het haalt het niet bij wat ik gezien heb hoor maar om toch een beetje in sfeer mijn Thailandreis hier af te sluiten vind ik het leuk om de foto's te plaatsen. De serviesdelen zijn met tegellijm op een oud pub bord geplakt. Ook oortjes van kopjes en onderkanten zijn erin verwerkt. Zelfs wat leuke plaatjes plak je eenvoudig in de tegellijm. Het is een grappig geheel geworden. Ik wil iedereen die op afstand heeft meegeleefd ontzettend bedanken. Niet in de laatste plaats jullie, lieve blogvriendinnen. Ondanks dat ik weinig creativiteit heb laten zien hebben jullie toch massaal meegeleefd. Ik heb dat echt enorm gewaardeerd! Voor nu een fijne dag.
Groet,
Makkie

13 opmerkingen:

  1. Goed om te horen dat je weer veilig thuis bent!En wat een ervaring. Heel bijzonder om je verhalen te lezen en Gods nabijheid daarin te zien!
    Welkom thuis, en dwaal nog maar regelmatig lekker af met je gedachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej Makkie fijn dat je weer thuis bent met een hele mooi ervaring rijker, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer veilig en gezond bent thuis gekomen! Een reis om nog regelmatig aan terug te denken...

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat jullie het zo naar je zin heb gehd, heerlijk!

    Enne het logje begon met veilig thuis én een schilderij met kapotte stukjes tegel, dus ik dacht toch echt dat er een ander logje kwam hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je er weer bent! Rust lekker uit, dat zal je wel nodig hebben. Het is nogal niet wat, zo'n indrukwekkende reis..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Home sweet home! Kom maar lekker even bij!
    *noflike* dag! Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer veiulig voet op Nederlandse bodem hebt gezet, ook al zit je hart nog een tijd in Thailand. Kan ik me zoveel bij voorstellen...ik nog 4 maandjes en dan ga ik weer een maand naar mn broer in Thailand♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer veilig thuis bent, Makkie. Ik kan me zo voorstellen dat je met het verwerken van je indrukken nog een poosje zoet bent. Maar zo te lezen was dat het allemaal waard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. welkom terug, en je hebt door je blog veel indruk op me gemaakt, zoals je het beschreef en liet zien ,leek het net of wij er ook een beetje bij waren!
    Echt aangrijpend...
    rust maar lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah, welkom thuis.
    Doe kalm aan, rust goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een herinnering voor je leven.

    Afgelopen weekend heb ik zelf labels gemaakt van een eierdoos en nog gelukt ook. En dat allemaal door jouw tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom thuis. Hoe fijn het ook was, het is denk ik ook wel weer fijn om thuis te zijn. Lekker uitrusten en al je indrukken verwerken.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer je berichtje enorm!